Hop til indhold
Stavox

[Solved] Læge


Nesem

Recommended Posts

Hej Stavox staff.

 

Jeg tænkte det kunne være dejligt som læge at enten have sin ejen chat som folk kan skrive til eller sættes ind over /112.

Det kunne måske også være dejligt at komme ind over politi radio hvis nogen af dem har brug for læge hjælp

Tak for hjælpen på forhånd.

 

MVH Jonas [TheNesem]

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, The Nesem xD said:

Hej Stavox staff.

Er medlemmerne nu ikke inviteret? ;)

 

Er enig i at lægerne skal have deres egen chat, dog er jeg ikke sikker på det med at de skal være over politiradioen. De har ikke mere at gøre med politiet end alle andre spillere.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, The Nesem xD said:

Du har nok ret i det du siger med politiradioen men jeg håber det bliver til noget det med sin egen chat.

I virkeligheden deler lægerne også radio med Politet hvis der nu skulle ske noget med dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, MagnusDK said:

I virkeligheden deler lægerne også radio med Politet hvis der nu skulle ske noget med dem.

Jo jo, men tror ikke det vil blive særlig nyttigt for politiet på Stavox. Dog må læger ikke så og heale politiet under raids, så tænker ikke at dette skal være en mulighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Jo jo, men tror ikke det vil blive særlig nyttigt for politiet på Stavox. Dog må læger ikke så og heale politiet under raids, så tænker ikke at dette skal være en mulighed.

Hvis du nu som læge bliver kidnappet .f.eks.   af Muhammed og så du i har jeres egen kanal så er det svært at komme i kontakt med Politiet ik

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MagnusDK said:

Hvis du nu som læge bliver kidnappet .f.eks. Muhammed og så du i har jeres egen kanal så er det svært at komme i kontakt med Politiet ik

Men hvis man bliver kidnappet kan man jo bare kontakte politiet i chat i stedet for at skulle være på et politiradio. Det er så også utrolig mange der ikke bruger sin politiradio, blandt andet mig, da jeg ikke gider at høre på alle der snakker i munden på hinanden, og folk der ikke kan finde ud af at slå sin radio fra, når de snakker med andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, CasperDK / ZeNoxXi skrev:

Men hvis man bliver kidnappet kan man jo bare kontakte politiet i chat i stedet for at skulle være på et politiradio. Det er så også utrolig mange der ikke bruger sin politiradio, blandt andet mig, da jeg ikke gider at høre på alle der snakker i munden på hinanden, og folk der ikke kan finde ud af at slå sin radio fra, når de snakker med andre.

sandt at mange snakker i munden på hinanden, men det også irreterende at når man står og skal bruge hjælp til Politi raid. Og der så ikke kommer nogle og hjælper, fordi de ikke er på radioen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Monner said:

sandt at mange snakker i munden på hinanden, men det også irreterende at når man står og skal bruge hjælp til Politi raid. Og der så ikke kommer nogle og hjælper, fordi de ikke er på radioen

 

Snakker du om politiet eller læger nu?

 

Lægerne må ikke stå og give politiet liv under et raid, der står i reglerne.

Hvis det er politiet kan man jo bare bruge /cr chatten. Alt politi kan se det og det tydeliggøres på grund af den røde farve det har.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.