Hop til indhold
Stavox

[Solved] Dj Job


Recommended Posts

2 minutes ago, JimmiGaming said:

Nej bare nej 

der har været nogen foreslag om det og det er min mening og den her idé er noget lort

Det kan godt være at du ikke syntes det er en god idé, men det giver dig ikke ret til at kalde den for lort. Selvom det er din mening, så må du holde den inde i dit hovede, og skrive at det forslag har været der før, og at du forresten heller ikke kan lide idéen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TacoCat :D said:

Det kan godt være at du ikke syntes det er en god idé, men det giver dig ikke ret til at kalde den for lort. Selvom det er din mening, så må du holde den inde i dit hovede, og skrive at det forslag har været der før, og at du forresten heller ikke kan lide idéen.

Undskyld guden Taco

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det ville være fint, at tilføje jobbet - dog tænker jeg, at det skal være et VIP-job, for at give flere fordele hertil. Derudover skal der selvfølgelig begrænsninger på, hvilke slags musik man skal kunne spille, så det ikke er 10 timer lang video, hvor der bliver sunget Pink Fluffy Unicorn Dancing on Rainbow på fuld udblæsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Batmayn said:

Det ville være fint, at tilføje jobbet - dog tænker jeg, at det skal være et VIP-job, for at give flere fordele hertil. Derudover skal der selvfølgelig begrænsninger på, hvilke slags musik man skal kunne spille, så det ikke er 10 timer lang video, hvor der bliver sunget Pink Fluffy Unicorn Dancing on Rainbow på fuld udblæsning.

Bliver det ikke bare en af de job ingen vil benytte sig af? Jo i starten vil det sikkert være sjovt nok, men tænk på alle de andre jobs, som alle var så hype over i starten, hvor deres slots altid er 0.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Bliver det ikke bare en af de job ingen vil benytte sig af? Jo i starten vil det sikkert være sjovt nok, men tænk på alle de andre jobs, som alle var så hype over i starten, hvor deres slots altid er 0.

Det er 100% rigtigt. Jeg er heller ikke tilhænger af forslaget, da jeg ikke selv er VIP og fordi, at jeg synes det er unødvendigt med et DJ-job. Tænker mere på oplevelsen ved dette, da jeg heller ikke tror det vil blive brugt efter nogle dage eller uger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, CasperDK / ZeNoxXi skrev:

Bliver det ikke bare en af de job ingen vil benytte sig af? Jo i starten vil det sikkert være sjovt nok, men tænk på alle de andre jobs, som alle var så hype over i starten, hvor deres slots altid er 0.

Det nok dumt men hvis de ikke kan se noget i jobbet kan man jooooo slette det, hvis de vil. 

+ en anden tilføjelse kunne man jo gør så det kun kan bruge i crasy dasiy :trumpet:

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutes ago, JordBærHjelm said:

Det nok dumt men hvis de ikke kan se noget i jobbet kan man jooooo slette det, hvis de vil. 

+ en anden tilføjelse kunne man jo gør så det kun kan bruge i crasy dasiy :trumpet:

Nu er det bare sådan, at ting ikke er nemt at lave. Og jeg tvivler på, at Jimboe vil bruge til på at lave et dj job med radio osv, for bare at slette det bagefter. 

Crazy Daisy er også fint, dog ligger den et rigtigt dumt sted, da folk ikke bevæger sig særlig meget ud i de kanter af mappet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.