Hop til indhold
Stavox

[Solved] <DHPP> Timeout on owner request


Paki

Recommended Posts

Hey, da jeg tideligere i dag joinede evo, kunne jeg ikke skrive noget, skifte job, gå ind i npc's menuer, spawne props også videre.

 

Console blev bare ved med at printe "<DHPP> Timeout on owner request".

 

Workaround eller fix for dette?

 

//Paki

Link til kommentar

Det er ikke en fejl. Det er bare fordi prop protection der ikke kan indlæse ejerene af props, da du ikke er helt synced.

Det skal bare ignoreres! :)

For at fikse det med at du ikke kan åbne noget, skal du bare vente lidt. Det er bare syncing der tager lidt tid.

Link til kommentar

 

8 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Hvis du vil synce hurtigere, gå hen til et sted, hvor der ikke er så mange. Evt oppe på borgmesterens kontor, eller deroppe omkring. 

 

8 hours ago, Emoyly said:

Det er ikke en fejl. Det er bare fordi prop protection der ikke kan indlæse ejerene af props, da du ikke er helt synced.

Det skal bare ignoreres! :)

For at fikse det med at du ikke kan åbne noget, skal du bare vente lidt. Det er bare syncing der tager lidt tid.

 

Aha, tusind tak for informationen. Det skal jeg nok huske til næste gang, situationen opstår. ;)

 

Den kan vel bare lukkes her.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.