Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmester skal have mere magt


I Eath You <3

Recommended Posts

Synes det er en god idé, at lave et system hvorpå borgmesteren kan styre skat og lønninger, det er for mig en vigtig ting borgmester har en del magt, og det kunne være en super tilføjelse ;-) 

 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været snak om noget med at kunne ændre fart skiltene som borgmester. Altså så du automatisk vil få sat alle skilte om til hvad fartgrænsen var. Dog tror jeg ikke vi kom så langt, da der var mange problemer løbende.

 

Evt. status på det @Dynn

 

Dog syntes jeg også klart at borgmesteren skal have mere at sige. Lige nu laver han ikke andet end at sælge license til overpris...

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Dimitri Petrenko said:

Men så der når der ingen admin er på servern

 

"/setløn Tyv 50000"

 

Og så er det jo EZ money?.

Hvis det var noget som blev implementeret, ville der selvfølgelig komme restriktioner på.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, Dimitri Petrenko said:

Men så der når der ingen admin er på servern

 

"/setløn Tyv 50000"

 

Og så er det jo EZ money?.

Hvis der ingen restriktioner var ville jeg sætte alles løn til -50k ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På 5/4/2017 den 4:20 PM , Emoyly skrev:

Altså det er jo heller ikke borgmesteren, der bestemmer lønnen i virkeligheden?

Kan sagtens give dig ret i, at han skal have mere magt, men tror dog hellere at der skulle indføres noget skatte-agtigt noget.

 

Men det er jo heller ikke en PET agent som passer på en borgmester same shi 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvorfor skulle han sætte den op?

Typisk vil højere skatte jo betyde, at der er flere penge i statskassen, men uden noget at bruge disse penge til, har borgmesteren vel ingen grund til at have en skat på over 0%.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg udarbejder et uddybet forslag til at supplere dette forslag, ved uddybet at forklare hvad, hvorfor og hvilke midler borgmesteren kunne have mulighed for at kontrollere for mere rp. 

 

Opdatering følger

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Willy said:

Men, kunne man lave "falske opgørelser"?

 

Med falske mener jeg, at der er nogle omkostninger - altså opgørelser inden for en bestemt job/branche, fx Politiets omkostninger ved bogføring på bilposter, vedligeholdelse, våben og redskaber?

Det behøver ikke være bestemt over "hvor meget" politiet laver, men bare sætte en ramme for omkostninger pr. antal betjente?

 

Billede fra en udarbejdet saldobalance:

248bbe466c1202eb3a6d0f0cff101cc8.png

 

50ea7eee6a9ee2aa04f452f496430fdb.png

Bare forestil jer nogle andre poster på nogen af dem.

 

Eller bliver det for avanceret?

Viggo på 9 år vil nok synes, at det er for avanceret. Surt show for Viggo. 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Houston skrev:

Viggo på 9 år vil nok synes, at det er for avanceret. Surt show for Viggo. 

 

Det er ikke noget, som skal bestyres af politiet. Desuden, er det der også alt for avanceret, men det var bare for at give en ide om, hvordan man kunne sætte økonomi ind i spillet.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Willy skrev:

 

Det er ikke noget, som skal bestyres af politiet. Desuden, er det der også avanceret, og man kan jo bare lave poster, som er meget mindre og mere forståelige. 

Eventuelt få flere til at vælge *HOST* HHX, fordi de lærer det allerede som 9 årig.

HHX? Er det der dem der lærte næsten flydende engelsk som 7-årige skal hen? :3 Hvis det er det du vil have, skal jeg da nok gøre det, Wilde. :$

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, Willy said:

 

Det er ikke noget, som skal bestyres af politiet. Desuden, er det der også alt for avanceret, men det var bare for at give en ide om, hvordan man kunne sætte økonomi ind i spillet.

Eventuelt få flere til at vælge *HOST* HHX, fordi de lærer det allerede som 9 årig.

Hold da op! En gymnasiel uddannelse for 9-årige? Det må være yderst morsomt at være en del af ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.