Hop til indhold
Stavox

[Solved] Black market dealer


htm[dk]

Recommended Posts

Et enkle men stor gamechanger ok hør her hvad hvis man kan kun få armor fra en black marked dealer? nogne vil sige "åååå man så har vi ikke en change mod politied" eller "så gør det jo sindsygt svært at være kriminel" ok her er ideen når der er ingen black marked dealer på så kan du købe armor fra en npc eller våbenhandler npc (hvis staff teamed er nogne dovne snegle) på en pris på lad os sige 1,5k og når en person spiller som black marked dealer så vil han kunne købe det for 500 det er jo fair hvem har ikke et par tusind på sig? og så burde man kunne raide en black marked dealer hvis han skaber en armor butik det vil gøre at flere personer vil spille black marked dealer, mere rp, gøre det lidt nemmere får politied at raide/skudkampe men hvis han køber armor så vil det være ligsom nu og til sidst vil det osse fikse problemet med at politi stæler armor fra nexus lige fra snotted fra en person staff team jeg håber i ligger mærke til det her så i kan overveje det. det var

det.

     spicy.png.6cb95275f55a2f5df4bfca28a4e75d64.png 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dog siger Black Market Dealer, regel 4:

Du må ikke have en shop.

 

Så skal det selfølgelig laves om.

Jeg kan godt se ideen med det, problemet med det er bare at Black Market Dealers gerne må base med andre kriminelle.

Så vil der være 4 Black Market Dealers i 1 base, så vil de være de eneste med Armor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en min utrolig korte opfattelse.

 

Hvis vi skulle sætte restriktioner på armor ville et gang højst sandsynligt gå sammen og nægte at sælge armor til de andre spillere. Det kunne vi jo eventuelt godt forhindre med en lignende regel, som den der gælder for borgmesteren med, at man skal have en god grund til at nægte at sælge våbenlicens. Dog tror jeg stadig, at der ville blive for meget bøvl med det, og vi egentlig vil få flere problemer end det er værd. 

 

Derudover kan jeg ikke rigtig forstå dine argumenter for, at det skulle skabe mere roleplay - men det kan godt være, at det bare er mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.