Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vi vil have de gamle shipments tilbage


Botmon

Recommended Posts

Er jeg den eneste der savner de gamle shipments?

For et par dage siden brugte jeg næsten hele dagen på at lave en gunshop, når jeg så kommer tilbage så er der kommet nye shipments.

Jeg vil have de gamle shipments tilbage.

Hvis det ikke kan ske vil jeg have muligheden for at vælge imellem de to kasser

Link til kommentar
Del på andre sites

Det tog mindre end 5 minutter at gøre min auto-gunshop brugbar med de nye shipments.

Det som jeg prøver at nå frem til er, at det ikke kræver de store justeringer for at gøre jeres auto-gunshops brugbare,

 

De nye shipments ser langt bedre ud.

De skal ikke til at loade, før man kan aktivere dem og der er ikke noget underligt svævende våben over dem - det' fed'.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke kan finde ud at lave din gunshop om så de nye shipments passer skal du stoppe med at spille som gundealer. Det er utroligt at man ikke kan brugte tid på at fin justere en bygning man har lavet fordi man er doven. Ja det er træls det er ikke det men det forhindre lag og ser bedre ud. Vi kan ikke blive ved med at lave nye shipments og lign. 

Synes det er utroligt hver gang der bliver ændret noget på serveren som gør den mere unik at alle folk så klager over det fordi de ikke er vant til det. Det er noget du vil lære og leve med senere. 

Lille surt opstød fra mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan altid pege fingre af nogen.

Næste gang jeg ændrer mål på noget, skal jeg nok huske at slette alle jeres dupes, så I skal bygge forfra :) - så er det i hvert fald ikke ændrede mål der er grunden til, at i ikke er kreative nok til at rette jeres gunshops :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Man kan altid pege fingre af nogen.

Næste gang jeg ændrer mål på noget, skal jeg nok huske at slette alle jeres dupes, så I skal bygge forfra :) - så er det i hvert fald ikke ændrede mål der er grunden til, at i er kreative nok til at rette jeres gunshops :P 

BastaB|

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DyNATO said:

Næste gang jeg ændrer mål på noget, skal jeg nok huske at slette alle jeres dupes, så I skal bygge forfra :) - så er det i hvert fald ikke ændrede mål der er grunden til, at i er kreative nok til at rette jeres gunshops :P 

YESSS! Kappa 

 

 

Ved godt at det er et dumt post. Bare spam løs.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!


Jeg elsker de nye shipments. 

Hvis du så skal bruge 5-10 min til på at modificere din gunshop.

Det kan ikke være et stort problem.

 

Jeg tror faktisk at det kan være en foredel. Da de ny Shipments ikke er lige så bredde,

kan du måske endda lægge 2 ved siden af hinanden? Så spare du mere plads!

Det handler bare om at være lidt kreativ..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.