Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Sayyyyy what ?


Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:1:189403948

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev Permbannet fordi jeg ikke vidste jeg ikke måtte være korrupt politimand og lave Mayor drab. Jeg troede jeg måtte være korrupt men ok. RDM x3 jeg har ikke RDMet ? Max kan du lige kommentere de der RDMer der du siger jeg har gjort. Og alligevel permban for det WTF?!? 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spørger dig om hvorfor du dræbte borgmesteren op til flere gange og lejemorderen. Du siger at det er fordi du er politi så du må lave "neger drab". Du sagde ikke noget om at være en korrupt politimand du blev bare ved med de der neger drab.  

Efterfølgene kan jeg se du har adverted "Mayer drab" og Mayer assassination completed" De gange du har dræbt ham. 

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=832086961

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, maxx0758 said:

Jeg spørger dig om hvorfor du dræbte borgmesteren op til flere gange og lejemorderen. Du siger at det er fordi du er politi så du må lave "neger drab". Du sagde ikke noget om at være en korrupt politimand du blev bare ved med de der neger drab.  

Efterfølgene kan jeg se du har adverted "Mayer drab" og Mayer assassination completed" De gange du har dræbt ham. 

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=832086961

 

Nårhhh hahaha jeg sagde Mayor Drab altså Mayor betyder Borgmester. Og var korrupt

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Ninjha CsgoPolygon.com said:

 For politiet må godt være korrupt.

Øhh, hvis det stod i reglerne at man må være korrupt, så går alle betjente jo bare rundt og pløjer borgmesteren og han P.E.T agenter ned...

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Casper Albæk said:

Øhh, hvis det stod i reglerne at man må være korrupt, så går alle betjente jo bare rundt og pløjer borgmesteren og han P.E.T agenter ned...

Så man må ikke engang være korrupt sån en sjælden gang om ugen.

Det var endda den første gang jeg nogensinde var korrupt. Ellers Rp'er jeg og beskytter PD når jeg er politi.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, maxx0758 said:

Det er imod servereglerne at være korrupt som politi. Det er en uskreven regl men den kan godt bliver blandet sammen med 1.2 og en anden regl fordi det siger sig selv at man ikke må være korrupt. 

Jamen i virkeligheden findes der Korrupte politi sååååå det giver ikke helt mening stadig. Kan jeg ik bare få unban og så er jeg aldrig korrupt mer ?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Manden med kagen said:

Han har også lavet rdm på mig jeg stod og bygget sammen med min ven spurgte jeg ham og han vil gå som betjent Svared var fra ham Fuck af eller dø også skød han mig

Vil du finde dig i at en siger til dig du skal gå som politi. Ret sikker på det stadig var en dårlig ide at sige jeg skulle gå....

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, Ninjha CsgoPolygon.com said:

Vil du finde dig i at en siger til dig du skal gå som politi. Ret sikker på det stadig var en dårlig ide at sige jeg skulle gå....

Så du skyder folk fordi de beder dig om at gå? Som betjent?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, Ninjha CsgoPolygon.com said:

Nej ik på den måde. Men ja ved godt det var dumt var bare sån lidt stresset der. Undskylder virkelig for det. 

 

Du virker som om du ikke helt forstår, hvordan RP fungerer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.