Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Simwii


Simwii

Recommended Posts

Ingame navn: Simwii


SteamIDSTEAM_0:1:38466589


IRL fornavn: Simon 


Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har rimelig meget erfaring med administrative jobs i et spilcommunity. Har været admin på flere forskellige servere og har dels haft min egen server. Det var ikke var desværre ikke NaziRP

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er hurtig og god til at holde hovedet koldt. Jeg har en god personlighed og er altid frisk på at lave noget sjovt. Jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg allerede har været en del af staff-teamet før. Jeg havde tiden imod mig og havde fuldstændigt mistet lysten til gmod. Jeg er dog tilbage og håber på det bedste. Jeg har rundet de 600 timer på Stavox og vil gerne op på de 1000..

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har været staff på Stavox tidligere, og har som sagt haft min egen server, så kender en del til ULX. Alle binds er der stadig, skal måske bare lige få dem bag forhuden igen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt, Jeg bruger min mic hele tiden og den virker perfekt. Er født og opvokset i Danmark, så er ikke russer som man eller skulle tro jeg var Kappa

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Kan være på stort set alle dage, dog ikke hvis jeg skal til fødselsdag eller lign.

Er efterhånden ved at droppe fodbold, så der er god mulighed for at være online. Ellers er det vær tirsdag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at hjælpe folk og synes generelt at folk opfører sige nogenlunde inde på serveren.

Jeg synes I skal vide at jeg sætter pris på alle de mennesker der er på Stavox. Dog hader jeg Noname, men who cares?

 

// Simwii

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.