Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Spider pig

Recommended Posts

Ingame navn: Spider Pig


SteamID: STEAM_0:1:82044587


IRL fornavn: Tim


Alder: 14 år bliver 15 den 17 december

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Vil ikke sige jeg har erfaring har være med ejer af en minecraft server ellers har jeg ikke rigtig nogen erfaring med det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Ved ikke om jeg er mere vlalificeret end andre men Mener at jeg skal være med da jeg er god til at finde en løsning så det ikke tager for lang tid.

syntes også selv jeg taler pænt til folk hvis de ellers snakker pænt til mig kan godt blive lidt irriteret hvis folk begynder og opføre sig på en måde som ikke har noget rp og gøre eller begynder og snakke grimt om mig eller min familie men kan godt controller kan bare godt snakke lidt anderledes til folk hvis der er nogen der lige har gjort det da der faktisk såre mig.

 

Jeg syntes selv at jeg taler ordenlig til folk (hvis det taler ordenligt til mig men ved godt hvis man er admin eller sådan noget skal det bare ind af det ene øre og ud af det andet.                                                                                                     

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har ikke rigtig erfaring med ULX har kun spillet gmod i 159 timer men vil da gerne lære nogen nyt (syntes jeg er ret lærenem da jeg hurtigt lærte at arbejde med e2)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt fx. hvis folk har et spørgsmål men af en eller anden grund ikke kan høre mig bliver man jo nød til at kunne sådan noget

syntes også jeg er rigtig god til at formulere mig mundtligt hvis folk ikke forstår det jeg siger må jeg jo finde en anden måde at sige det på

jeg bruger altid min mic syntes det er svært at have en samtale på skrift når man skal spille rp

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed for at være på fra kl 15:30 til kl 22-23 i hverdagene  har massere tid i weekenderne står for det meste op kl 10 og går i seng ved 01 tiden(kommer and på om jeg skal noget)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: måske at jeg går i 9 klasse ellers ikke men i er da velkommene til at stille mig spørgsmål omkring mig hvis i vil vide mere om hvem jeg er

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.