Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Infected


Defekted

Recommended Posts

Ingame navn: Infected


SteamID: STEAM_0:0:48776689


IRL fornavn: Magnus


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har tidligere arbejdet som moderator og administrator på andre servere i både Garry's Mod og andre spil (specielt meget Minecraft tilbage i tiden). Jeg har også meget erfaring med spil som Arma 3 (MilSim), det kan godt virke irrelevant, men jeg syntes det giver god øvelse i at kommunikere og arbejde med at stort hold af folk og håndtere en situation sammen med dem. Jeg har også ejet klaner i spil som Warframe og har været i en administrativ position i et Arma 3 community. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har som sagt tidligere erfaring med at arbejde med folk. Det er noget jeg er glad for at lave og jeg syntes ikke nødvendigvis at jeg er bedre end andre til det, men jeg mener dog at jeg har erfaring som ikke alle har med at arbejde med folk og andre spillere. Den tidligere erfaring mener jeg også giver mig mulighed for at bevare mig rolig under situationerne og ikke at vælge en side frem for en anden. Det er noget jeg går meget op i og vil fokusere på at opretholde.

Jeg har også stor mulighed for at være tilgængelig på serveren og har rigtigt meget tid til at hjælpe dem der har brug for det. Jeg har også alt for meget tid på Garry's Mod og har løsningen på et par problemer med selve spillet. Jeg er ikke klog på E2, men det er heller ikke noget jeg mener at jeg har brug for under admin arbejde.

Jeg syntes også at det er sjovt at arbejde med admin cases, også selvom løsningen på dem ikke altid ender sjovt. Jeg ville gå meget op i at fokusere på opgaven og ville ikke fokusere på at få den overstået hurtigt.

Jeg er god til at holde en situation under kontrol og sørge for at der ikke er noget der kommer ud af kontrol. Jeg syntes ikke der er sværere at tage en situation hvor man bliver svinet til, næsten det stikt modsatte, da man kan se hvem der tager det seriøst og ikke gør.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har erfaring med simpel ULX, som /jail, /kick, /ban og så videre. Jeg har ikke noget advanceret erfaring, men jeg ville hurtigt kunne lære og huske det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes jeg er god til at formulere mig skriftligt, men jeg bruger dog min mikrofon når jeg spiller på serveren, da det giver en hurtigere besked og begrænser ikke ens mobilitet eller reaktionshastighed. Jeg har ingen problemer med at forstå eller arbejde med folk der bruger chatten frem for mikrofonen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

(Dette skema kan variere, men på en normal uge vil det normalt se sådan ud.)

Mandag - 16:00 til 21:00.

Tirsdag - 16:00 til 21:00 samt god tid til at tjekke og hjælpe på forumet fra 10:00 til 11:30.

Onsdag - 16:00 til 21:00 samt lidt tid til at tjekke og småt hjælp på forum fra 10:30 til 11:30.

Torsdag - 16:00 til 21:00.

Fredag - 16:00 til 21:00.

Weekenden - God tid til at spille, dog er weekend dagene uforudsigelige og jeg har måske ikke mulighed for at være aktiv igennem hele dagen alle dagene i weekenden.

 

Hvis der er problemer eller mangler i ansøgningen ville jeg gerne have dem vist frem så jeg kan forbedre dem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Blob said:

Neutralt rep

 

- Lidt kort ansøgning.
- Har aldrig set dig få gange ingame.

// Blob

 

Tak for feedbacken, bruger lidt tid på at skrive den længere i dag.

Jeg spiller meget på Evocity og mindes heller ikke at have set dig. Kan det være fordi du er på Rockford?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

+Rep

 

  • Ved ikke om du har været aktiv her på det seneste, da jeg selv har brugt til at på lære Lua
  • Flink og venlig
  • Fin ansøgning

 

Tak for det Casper, har været meget aktiv på Evocity, har også tit set dig under scoreboarded =).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.