Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin Ansøgning RasmusXD


RasmusXD

Recommended Posts

Ingame navn: RasmusXD/Moesgaard
SteamID: STEAM_0:0:84334995
IRL fornavn: Rasmus Simon Forrest Moesgaard
Alder: 13 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: Jeg har været Admin På en minecraft server hvor jeg har hjulpet meget (Hved godt det er overhovedet ikke det samme)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Fordi jeg Vil rigtigt gerne hjælpe folk og møde nye mennesker

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er Mere Kvalificeret fordi jeg vil ikke misbruge Admin og har altid lyst og tid til at hjælp

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har lidt Erfaring Men jeg skal nok lære det hele hurtigt :P

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er Rigtig god til at snakke (forståeligt) Bruger altid mic (ps jeg har faktisk en god mic :P 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har næsten altid mulighed for at være på Serveren 

Mandag 15.00 til 21.00

tirsdag   15.15 til 21.00

Onsdag  14.00 til 21.00

Torsdag  16.00 til 21.00

Fredag    15.00 til 22.00-23.00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja At jeg elsker at spille på serveren og ser frem til at hjælpe. !!!!! :D

Noget mere: Jeg kan alle regler

Hej Jeg hedder Rasmus og jeg er hjælpsom og Elsker at hjælpe folk Når jeg spiller på serveren er det som om at når man kalder på admin kan der godt nogle gange gå ret lang tid før de kommer, og det vil jeg rigtig gerne hjælpe med at søerfor at det ikke tar så langt tid før der kommer en admin og hjælper en Spiller 

Håber i kunne lide min ansøgning Plz skriv vis der mangler noget til den ! :P

( Jeg vil behandle mine gang medlemmer som jeg vil behandle andre mennesker !!!! Bare rolig)

(Husk det eneste jeg har løst til er at spille på jeres gode server og hjælpe Spillere og andre )

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, RasmusXD said:

@Infected 

Ehhmmm Infected tjek lige Tnt er DKs Ansøgning hvor der er

 folk der har skrevet den var lang og der var mindre ord ind der er i min så nu må i lige STOP 

'

 

 

 

Nej, der er ingen der sagde den var lang, den blev faktisk også kritiseret for at være kort.

Jeg syntes din ansøgning er kort og derfor har jeg skrevet at jeg syntes den er kort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.