Hop til indhold
Stavox

[Afslået] andsøg på mod- in game sofus hunt


doki

Recommended Posts

 

Ingame navn: sofus hunt


SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198251026230/
IRL fornavn: sofus johansen
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej ik helt jeg har være admin på en minecraft server men det var bare en hygge server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:fordi jeg er god til at hontder folk og tag mig af nogen som har brug for det.og har nemt ved at få lost problemer 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:nej men i minecraft ku jeg alle comandesn neæsten 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:nej jeg er ik så god til at skriv men jeg er god til at bruge min mic og formulere mig jeg har et maget godt orgforrud og god til at formuler mig med min mic 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg er på hvor dag hvis jeg kan os om weekwnden men ik hvis jeg er hjemme ved min far så kan jeg ik men det er jeg kun hvar 2 aden weekenden 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er lidt ordblind og skal på julemærke hjem den 11 dec

----------------------------


Skabelonændringer

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral Rep. 

 

Det ligner lidt, at du ikke har brugt tid på din ansøgning. Den er fyldt med stavefejl. Og det er lidt synd. Da det er med til at ødelægge din ansøgning. 

 

Ordblindhed kan være mange ting. Men du er ikke ordblind. Du har bare svære ved at stave ind andre. Men det skal nok komme med tiden. Og til den tid, er du sikker også mere moden med alderen. Til den tid vil jeg mene. At du skal begynde ansøge. Kun for dit egen bedste skyld. 

 

Håber du vil tage de her råd til dig. Som gerne skulle hjælpe dig på din vej. 

 

Mvh. EDDY. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sofus

 

At du ansøger nu, syntes jeg er helt forkert. Du burde måske blive noget ældre.

Du skal bruge mere tid på din ansøgning, som Eddy også siger, syntes jeg, at du skal vente med at ansøge til du er blevet lidt bedere til at stave. 

Du skriver, at du har et stort ordforråd, det ligner det ikke, du gør dig ikke særlig umaget så. 
Desuden skal du lige lære at finde et SteamID, det er ret så simpelt, desuden er det ret så nemt at søge på google efter det. Så det burde slet ikke være et problem. 

 

Du skriver også meget korte sætninger, du skal helst gerne være fyldstgørende med dine svar, og arbejde mere med din ansøgning både layout mæssigt, men også text indhold.

 

//Casper

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.