Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøning - KennyBoy


KennyBou

Recommended Posts

Ingame navn: KenneyBoy


SteamID: STEAM_0:1:53698627


IRL fornavn: Kenneth Beck
 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Det er ikke ”gmod” serveres, men jeg har været admin på flere minecraft serveres, hvor jeg også har haft min egen. Som var oppe i 3 måneder. Hvor efter jeg lukkede den ned, fordi jeg ikke havede penge til at købe den mere. Så efter den lukke begyndte jeg på gmod. Men jeg har ikke haft nogen form for css eller andre serveres, jeg har været admin på ud over minecraft serveres.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil sige at jeg skal være en del af staff-teamet, fordi jeg er en dreng der går i 10 klasse, som er 16 år, jeg er meget moden af min alder. Jeg bryder ikke min rp når det kommer til en anden spiller eller serveren generalt, men der er dog nogen gange for man kan bryde det, og få jail eller nogen i den stil. Jeg er ikke en person som snakker grimt som såten, og jeg kan tag pressede situationer når de kommer / skal løses. Jeg kender mange personer som spiller inde på evocity, og så er der rockford, der kender jeg ikke nogen. Men spiller nogen gange på serveren, men mest evocity.

Jeg er også en dreng med meget enig, som er klar til at hjælp når det skal være.

Hvorfor jeg er mere kvalificeret

end andre ansøgere. Er fordi jeg snakker pænt, jeg er god til pressede situationer, og kender mine reglere meget godt. Men der er stadig nogen ting jeg kan læse op på / nogen regler jeg ikke helt kan huske. Min spille tid inde på serveren er 500 timer, så jeg okay til serveren, vil jeg sige.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ikke noget til ULX på nogen måde, men jeg har spurgt indtil, via admins. Det er noget som lyder spænde, og noget jeg vil lære. Og så er jeg også meget nem. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er dansk stats borger. Hvor jeg kan skrive flydene dansk, og også snakke flydene dansk, men dog når jeg skriver kan der være nogen grammtiske fejl, men det er ikke stor.

Jeg bruger min mic hele tiden, det er det som jeg bruger som main ting, eller hvis min mic er ødelagt, så kan jeg dog skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan komme på alle dage, efter jeg har lavet mine lektier eller trænet, og sådan er det hverdag, indtil kl 22:00 om aften. Og om weekenden (Fredag og lørdag) vælger jeg selv.

De tidpunkter jeg ikke kan komme på, er når jeg er til fester, eller på ferie med min familie.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 Jeg kan  nogle af chat commands - !goto !returnweapon !armor !heal

Ellers er der ikke så meget mere om mig. Tak fordi i gad at se på min ansøgning som staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.