Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning | Malthe AKA Morten


Morten Pedersen

Recommended Posts

Ingame navn: Malthe AKA Morten.
SteamID: STEAM_0:0:124378836
IRL fornavn: Malthe Jon Christiansen Gertz.
Alder: 11 år.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været moderator på en Engelsk server.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg er meget god til at dømme, og selv indrømmer tingene. Så derfor burde jeg sagtens kunne give mig selv straffe. (Hvis det er muligt.)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har jo været moderator en Engelsk server Og jeg har været i mange cases, så jeg kan næsten alle ULX Commands.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger mest min mic, når folk kan høre mig, men hvis det er tidligt om morgenen, så er der chance for at jeg nogle gange skriver. Og ja, kan sagtens skrive både Dansk og Engelsk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Søndag - Torsdag: 16:00 - 20:00. Fredag - Lørdag: 10:00 - 22:00/22:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: At jeg har det lidt svært i livet for tiden, og det ville hjælpe meget, hvis man ikke nævnte noget om døde dyr. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep >:(

 

- Du skal bruge mere tid på din ansøgning

- Du skriver du har været moderator på en Engelsk server. Hvilken? - Du er 11 år, det er begrænset hvor meget engelsk du kan, og hvor stort dit ordforråd er.

- Har ikke set dig (Jeg har ikke været aktiv den sidste uge)

 

//Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.