Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning- "Cereal" Allowed


Cereal

Recommended Posts

Ingame navn: "Cereal" Allowed
 

SteamID: STEAM_0:1:63007081

 

IRL fornavn: Anton

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  jeg har prøvet administrative jobs men dog har det nok været på mine venners server i "Minecraft" F.eks. Men der har jeg jo også gjort mit bedste for at gøre mit arbejde som fx at hjælpe til med at bygge. Jeg har også prøvet på Counter strike source (Css) at hjælpe til på en dansk server hvor min ven var medejer jeg stoppede da jeg mistede interesse for gamemoden mener det var noget hvor man kunne have en role og opgrader den role ved hjælp af points

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan godt finde ud af og være seriøs og snakke ordentligt til andre spillere. Og jeg kan sagtens behandle mine venner som enhver anden spiller person ikke at give dem særbehandling F.eks at jeg siger okay du min ven så jeg giver dig ikke 1 dags ban du får bare 1 time hvis du lader være med at gøre det der igen. Jeg kan godt lade være med at blande mit rp sammen med mit administrative job så jeg hjælper alle lige meget. Jeg kan størstedelen af servens regler da jeg har læst dem mange gange

jeg har lyst til at hjælpe sådan en stor server som stavox med at komme meget længere ved at gøre det bedste jeg kan som staff. Jeg synes staff teamet er rigtigt gode til at hjælpe andre og høre begge sider af sagen før de dømmer og det tror jeg også jeg kan fordi jeg mener det er sjovt at hjælpe andre så de får den følelse af at de har fået den behandling de har fortjent at få

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg tror jeg kan finde ud af ULX da jeg har fået let information af research og hjælp af venner til det og ved man skriver !menu for at åbne ulx menu og også at kunne binde den som f.eks Bind "U" "ulx menu" og jeg kan mange commands i menuen og ved også man kan få dem frem i console og se dem og skrive commands derinde men jeg vil selvfølgelige være til at lære mere hvis der er mulighed for jeg kan

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg er dansker jeg snakker og skriver flydende dansk og jeg bruger altid min mic. Men kan selvfølgelig godt skrive hvis det skulle være nogen der ikke havde lyd og ikke ville kunne høre mig snakke. Når jeg rper bruger jeg min mic så meget som muligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kl. 15:00 - 22:00

Tirsdag kl. 15:00 - 22:00

Onsdag kl. 15:00 - 22:00

Torsdag kl. 15:00 - 22:00

Fredag kl. 13:00 - Indtil jeg er træt

Lørdag når jeg vågner - indtil jeg er træt

Søndag når jeg vågner - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været på steam i over 3 år og har størstedelen af tiden haft gmod jeg har 561 timer garry's mod og det meste af tiden er på darkrp jeg har 145+ timer på stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.