Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Phykose Kevin


Kevin

Recommended Posts

Ingame navn

Phykose Kevin


SteamID

STEAM_0:0:63148949


IRL fornavn

Kevin Buhl Jakobsen


Alder

18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har tidligere haft et par servere, jeg kender et par sneaky tricks, jeg har også været med til at holde nogle Rust - CS:GO - GMOD servere. Self, har jeg været inde på nogle af de mest kendte servere, i de gamle tider fx gamemoden "PERP". Jeg hjalp også i en periode nogle servere hvor jeg bare var developer, jeg ved ikke om i kan huske serveren "TheHighWays" Jeg var med til at holde styr over da folkz.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg synes i skal vælge mig. Pga jeg tager alt seriøst. Jeg tager imod folk som selv har brug for det mindste hjælp, selv hvis de har brug for at snakke omkring personlige problemer... Jeg siger bare, at folk kan lide mine handlinger, og hvordan jeg håndtere folk på, ikke at jeg siger andre folk ikke gør det. Jeg giver bare lige en extra arm.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg kender til alle commands. Hvis i fx skifter til Assmod eller andre, så tager det mig ikke længere end små minutter at lære. Jeg er meget lære-nem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg skriver og snakker både flydende, så der er intet at komme efter der. Jeg bruger næsten altid min mic, undtagen hvis jeg snakker med nogen, så kan jeg dsv ikke snakke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

- Mandag: Tid 10:01 - 03:01
- Tirsdag: Tid 10:02 - 03:02
- Onsdag: Tid 10:03 - 03:03
- Torsdag: Tid 10:04 - 03:04
- Fredag: Tid 10:05 - 04:05 Eller en døgner!
- Lørdag: Tid 10:06 - 05:06 Eller en døgner!
- Søndag: Tid 10:07 - 06:07 Eller en døgner!
- Jeg har altid mulighed, pga lige nu går jeg ikke og laver meget, har ikke noget arbejde, eller skole der skal passes, men jeg søger noget. Så jeg kan være på fra morgen til nat, Straight...

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mit navn er Kevin Buhl Jakobsen. Jeg er født i en lille by ved navn "Sønderborg" Jeg bor i en lille by ved navn "Guderup" Jeg boede ved min mor, efter jeg flyttede i en lille lejlighed, hvor jeg har plads til at få styr på mit liv, og mine sager jeg skal tænke på. Jeg elsker scootere. Jeg syntes også i skal vide, at jeg selv havde en server og jeg har derfor besluttet at lukke den ned, hvis jeg får et staff rank på stavox - ("Den er lukket nu") Jeg forstår at det kræver meget arbejde, og meget tid for at kunne være på serveren, og beholde sit rank. Derfor er jeg her.


- Kevin

Link til kommentar
Del på andre sites

On Sunday, October 09, 2016 at 00:18, Emoyly said:

-Rep

  • Virker fornuftig.
  • Virker til at kende reglerne.
  • Venlig nok.
  • Kunne sikkert godt blive en god staff.

Emoyly du er underlig!

 

+rep

 

- Flink og venlig

- Meget imødekommende

- aktiv

- Kender reglerne

- God humoristisk sans. 

 

//Casper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 9/10/2016 at 00:18, Emoyly said:

-Rep

  • Virker fornuftig.
  • Virker til at kende reglerne.
  • Venlig nok.
  • Kunne sikkert godt blive en god staff.

Fedt -Rep Emoyly

+REP!

 

  • Aktiv en hel del
  • Fornuftig
  • Virker til at have styr på reglerne
  • Venlig og flink 

HELD OG LYKKE!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej drenge og piger.

Nu har jeg taget beslutningen at fortælle jer, at jeg er meget glad for i vil støtte min "Ansøgning"

Jeg har lagt mærke til folk virkelig kan lide mig, jeg skriver til jer alle nu.

Tak for jeres støtte og venlig support, hvis i ikke havde været her for mig, ville jeg ikke have stået her, og jeg havde slet ikke fået chancen og lave denne "Ansøgning"

Tak drenge og piger. Håber vi ses derinde! :)

Peace i'm out!

 

-Kevin

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.