Hop til indhold
Stavox

[Solved] Escape System?


Paki

Recommended Posts

4 minutes ago, WeirdBanana said:

Jeg tænkte om det var muligt man kunne lave en et auto-escape system. Her tænkte jeg at, hvis man kom en bestemt radius væk fra PD, så ville man automatisk blive unarrested? Eller noget i den stil..

Så f.eks: hvis cellerne var åbne, og man kunne gå op?

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, Emoyly said:

Super idé

Det ville dog skabe lidt af et problem med staff i cases

 

Det kan jeg selvfølgelig godt se, men på den sigt kan man jo også sige at, hvis i går i en case. Så er det jo for at hjælpe eller gavne serveren, og ikke for jeres egen skyld. Så fra den side set, er det jo helt i orden. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, WeirdBanana said:

Det kan jeg selvfølgelig godt se, men på den sigt kan man jo også sige at, hvis i går i en case. Så er det jo for at hjælpe eller gavne serveren, og ikke for jeres egen skyld. Så fra den side set, er det jo helt i orden. ;)

Vi kunne også gøre så at når man er i case, at den ikke unjailer

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror ikke det bliver et problem med staff, da den bedste måde at gøre det på er med et trigger entity. Altså en usynlig væg et sted på vej ud.

Så det giver god mening at man bliver unarrested hvis man kommer ud af porten ved pd-skabet i evocity, men hvornår skal man unarrestes i rockford?

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, DyNATO said:

Tror ikke det bliver et problem med staff, da den bedste måde at gøre det på er med et trigger entity. Altså en usynlig væg et sted på vej ud.

Så det giver god mening at man bliver unarrested hvis man kommer ud af porten ved pd-skabet i evocity, men hvornår skal man unarrestes i rockford?

Ville det ikke være bedre hvis man bliver unarrestet når man er ude af pd?

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld min inaktivitet, har haft et lidt travl periode pga. arbejde og gym. :)

 

On 5/10/2016 at 19:10, DyNATO said:

Tror ikke det bliver et problem med staff, da den bedste måde at gøre det på er med et trigger entity. Altså en usynlig væg et sted på vej ud.

Så det giver god mening at man bliver unarrested hvis man kommer ud af porten ved pd-skabet i evocity, men hvornår skal man unarrestes i rockford?

 

Super det med Evocity, måske kunne det være ved elevatoren i toppen på Rockford?

 

Jeg kan regne mig til at når du siger "usynlig væg", at det bliver noget man ikke kan køre igennem med en bil, ikke?

 

On 5/10/2016 at 19:32, Marcuss said:

Ville det ikke være bedre hvis man bliver unarrestet når man er ude af pd?

 

Derfor skal det være inde i PD Marcus ://

 

// WeirdBanana/Paki

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.