Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning


Sonny

Recommended Posts

Ingame navn: Sonny
SteamID: Stam_0:0:852433508
IRL Navn: Sonny
Alder: Jeg er 15 år gammel (16/04/ 2001)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Nej desværre men er altid villig til at lærer noget nyt. Og en gang skal jo altid være den første ????


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

i skal vælge mig fordig jeg ville prøve noget nyt og det ville være en fornøjelse at være en staff og hjælpe folk.
jeg købte garry´s mod for en af mine venner viste mig Stavox og det var i 2015 og lige siden har jeg spilled inde på de her sever.
Jeg har en masse venner det spiller på jers sever og jeg elsker at spiller på Stavox jeg kan bruge mange timer her inde og det er det vær.
Hvis der er nogle der spøger om hjælp så er jeg altid klar på at hjælpe dem lige maget om de har Ride mig ligefør men vis man er søde mod den
er de også søde mod mig. det man giver for man også tilbage igen på et eller andet tispunk
jeg smiler hver dag og er aldirg sur på flok og vis jeg er er det kun i kort tid men elsker alle
jeg er ikke en der jailer folk fordig det spøger om hjælp. jeg vil høre godt efter hvad der bliver sagt og vis der kommer nye spiller ind så vil jeg hjælpe dem godt på vej så de ikke laver noget som de ikke må eller hvis de ikke har læst reglerne ville jeg tag en lille snak med dem jeg vil ikke være en sur staff.
men hvis de bliver ved med at gør det kan jeg godt blive hår i stemme.Eller vis jeg bliver sur vil jeg tage til bage til dem og sige undskyld og sige hvorfor jeg blive sur. Jeg gør det ikke for at have magt jeg gør det for at lave en god sever hvor man kan laver det man vil med vennerne. Håber jeg har sagt nok om mig selv

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Nej jeg har ikke kendskab med ULX .Men vil altid læger noget nyt

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
jeg er født i danmark så jeg kan godt dansk jeg bruger min mic hele tiden



På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være på alle dage xD


Mandag: 15:15 - 22:00
Tirsdag: 15:15 - 22:00
Onsdag: 15:15 - 22:00
Torsdag: 15:15 - 22:00
Fredag: 15:15 - 3.00
Lørdag 10:00 - 3:00
Søndag: 11:00 - 22:00



Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg hedder sonny, bor i væggerløse. Spiller rigtig meget Garry's mod især inde på stavox. Jeg har brugt 254 timer inde på stavox.:D

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!

 

  • Har aldrig set dig på nogle af serversne 
  • Virkelig irriterende med det der blå ting ting - det er virkelig svært at læse din ansøgning
  • Da den er så svær at læse har jeg ikke så meget andet at sige end HELD OG LYKKE!

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.