Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hardi Staff Ansøgning


okre

Recommended Posts

Ingame navn: Auu Hardi

 

SteamID:  STEAM_0:1:41983767

 

IRL Navn: Markus

 

Alder: 13 snart 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har aldrig været admin på nogle servere før, så det kunne være fedt hvis stavox blev den første. Dog har jeg fulgt lidt admins, så jeg ved hvordan bla. en admin-case fungere.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg kan holde fokus på det jeg er ved. Jeg er ikke sådan en der bare hurtigt skal have det hele overstået. Jeg er også sådan en der lytter til hvad andre siger. Ikke altid tror jeg er bedre end andre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har som sagt aldrig været mod/admin på en server, så jeg har aldrig brugt ULX. Men jeg har brugt et par timer på at lære nogle af de mest brugte commands. Men stavox har nok nogle andre som man lige skal lære, hvis jeg bliver admin.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er fra nordjylland, og kan skrive og snakke 100% dansk. Jeg bruger 99% min mikrofon, fordi det går meget hurtigere. Mikrofonen gør også det hele lidt sjovere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på de fleste hverdage fra 15:30 - 21:30. Dog har jeg et arbejde nede på det lokale savværk et par gange om ugen, hvor jeg først kommer på henne ved 18:30 tiden. I weekenderne er der ofte mange timer. Ofte også et stykke ud på natten. Selvfølgelig skal man også have pauser, hvis man ikke gider/kan.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en gut på 13 år. Jeg fylder 14 henne i oktober. Jeg er kan både tage ting alvorlige og lave dem lidt sjove.

 

Håber at i vil kigge min ansøgning igennem, og meget gerne komme med kommentarer. Gerne +rep eller -rep, og så en grund til det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg undskylder meget, men har oplevet dig mange gange lave problemer sammen med dit gang i den tid jeg har spillet på serveren. Der er stadig meget du ikke ved under RP, men syntes du nok burde starte på en server, hvor der ikke er nær så mange aktive spillere på Stavox. Og lad os nu forstille os, at du ikke laver så godt et job fordi du ikke er så erfaren en adminstrator, ville mange spillere miste interressen i serveren pga dårlig admins. Har ikke noget imod dig personligt, tror bare det ville være bedst, at du starter på en lidt mindre populær server end Stavox. Da Stavox nok er den største dansk darkrp community der er i øjeblikket

-1 rep

Link til kommentar
Del på andre sites

+Manden med kagen jeg spiller inde på evocity

 

+ NoName hvis du kigger godt efter, er det mit gang der laver det meste lort.. og det skal der selvfølgelig laves noget ved hvis jeg bliver staff.

 

ellers tak for i skrev

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

  • Kan godt finde på at snakke grimt
  • alt for kort ansøgning
  • Har ikke læst hele skabelonen før du skrev din ansøgning

  

                                                                                                                Forsat goddag

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, okre said:

+MagnusDK Hvis du nu ser godt efter, laver vores gang ikke mere lort end mange andre gangs. Og det "lort" vi laver er indenfor serverens regler. 

Ellers tak for kommentaren.

For nyligt gik dit gang tilbage da deres 5 min nlr var løbet ud og gik tilbage og raidede samme sted?

Og de lød helt forbavset da de fik af vide de ik måtte før raidet er færdigt... har også oplevet du har gjort det på et tidspunkt hvor du har raidet mig...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Faurholdt said:

+ Rep

 

- Flink og ærlig person. 

- Taler meget pænt, og bruger ikke skældsord.

- God til at håndtere stressende situationer.

- Er god til at hjælpe andre, som har brug for det.

 Taaaak mate! :D:D

35 minutes ago, Mambo! <N> csgobattle.com said:

+Rep 

-Syntes du er en mega nice person og rigtig sjov og kærlig mod folk så snart man lære dig at kende

-Du hjælper også tit mange mennesker hvis de fx spørger om hjælp til presecion osv.

-Du er også rigtig god som politimand du har styr og orden på det du laver som cop

Mange gange +Rep broder!

Tak Mambo!! :what

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.