Hop til indhold
Stavox

Politi Konfiskerings Dimsedut (7 biler)


Emoyly

Recommended Posts

Tænkte at det nok var en god idé at lave en E2 til PD...

Skriv endelig hvis jeg har lavet nogle fejl.

 

Features:

  • Deler penge ud til alle betjente
  • Fungerer til 7 biler
  • Kan åbnes af politiet, bare med et tryk
  • Lav OPS

Skabt af Emoyly. Følgende kode må ikke videredistribueres udenfor Stavox fællesskabet.
Dette vil sige, at det ikke er tilladt at bruge eller dele denne E2, på servere eller hjemmesider der ikke tilhører Stavox. Videredistribuering uden min tilladelse, er et brud på ophavsretsloven. Visse undtagelser kan aftales. Skriv til mig privat på Steam, for at lave en aftale.

 

Pastebin: 

http://pastebin.com/xQDXbaYa (OPDATERET)

ef3564cdf0a84c90af5a026ae4ea74e3.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Phyko said:

Er det muligt at gøre så den ikke deler i mellem alle betjente ?

 

Undskyld mig...

Et formål med at lægge en E2 ud som den her, er lige præcis fordi at spillere ikke behøver være selvglade i forhold til in-game penge!

Det er dog min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Phyko said:

Er det muligt at gøre så den ikke deler i mellem alle betjente ?

Det er fakstisk ikke fair, Vi du nu fx en anden betjent har sat en bil ind som han har arbejdet for som du så for penge får så er det bedre at alle betjente får.

Sådan at nogle slet ikke tjenter på det.

Mvh.

-Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Tobi said:

 

Undskyld mig...

Et formål med at lægge en E2 ud som den her, er lige præcis fordi at spillere ikke behøver være selvglade i forhold til in-game penge!

Det er dog min mening.

Jeg skal ikke bruge det til Politi konfiskering, Jeg er rigtig dårlig til E2, men jeg lære af at kigge på andres E2'er, jeg ville bare se hvordan koden ville være. vis at en bare skulle sende penge til en anden.

Mvh. Anden

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Phyko said:

Jeg skal ikke bruge det til Politi konfiskering, Jeg er rigtig dårlig til E2, men jeg lære af at kigge på andres E2'er, jeg ville bare se hvordan koden ville være. vis at en bare skulle sende penge til en anden.

Mvh. Anden

Requestmoney E2?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 28/7/2016 at 11:29, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg ved ikke om det er en god e2 at kigge på, da den godt kan virke ret sværd, for folk som er nybegyndere til e2

Okay - Men vis du har noget jeg godt kan lære lidt af, så må du godt sende den :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
8 hours ago, Alex said:

Godt lavet skal nok komme til at bruge den :) Ville ønske jeg kunne finde ud af at lave e2 :P

Det er såment bare at starte med at lære det. Spørg om hjælp, kig på YouTube, kig på andre e2'er. Start langsomt, så kan man altid bygge mere til.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, CasperDK - Stavox.com said:

Det er såment bare at starte med at lære det. Spørg om hjælp, kig på YouTube, kig på andre e2'er. Start langsomt, så kan man altid bygge mere til.

Ja skal lige tage mig sammen til det :P Bliver nok i weekenden jeg prøver så :) Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Emoyly jeg ændrede lige et par ting fordi jeg kedede mig.

Pastebin: http://bit.ly/2wFAEzw

 

@name Politi betalings E2 Forum v1.1
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs [D1,D2,D3,D4,D5,D6,D7]
@persist Pris
@trigger
#OPS Limit, stops people from abusing your E2 by spamming a button. 
if (ops()>150){exit()}
# If it was triggered by the EGP and the EGP is wired to something, reset. (Because im lazy)
if (~EGP&->EGP & !first()){reset()}

if(first()){
    #Adjust your price here.
    Pris=10000
    
    function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){
        TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 
        BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / 2
        Cur = This:egpCursor(Ply) 
        return inrange(Cur, TL, BR)
    }
		
    function void wirelink:drawDesign(){
        This:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) This:egpMaterial(1,"console/background04") This:egpColor(1,100,150,255,255)
        This:egpBox(2,vec2(256,30),vec2(512,60)) This:egpColor(2,255,255,255,100)
        This:egpText(3,"POLITI - BETALING FOR BIL",vec2(258,32)) This:egpAlign(3,1,1) This:egpSize(3,40) This:egpColor(3,0,0,0,150)
        This:egpText(4,"POLITI - BETALING FOR BIL",vec2(256,30)) This:egpAlign(4,1,1) This:egpSize(4,40)
        # For loops works as while loops but look simpler.
        for(I=1, 7){
            Pos=(I-1)*60
            This:egpBox(10+I,vec2(256,105+Pos),vec2(350,50)) This:egpColor(10+I,255,255,255,100)
            This:egpText(20+I,"Bil "+I+" - "+Pris+" DKK",vec2(258,107+Pos)) This:egpAlign(20+I,1,1) This:egpSize(20+I,30) This:egpColor(20+I,0,0,0,150)
            This:egpText(30+I,"Bil "+I+" - "+Pris+" DKK",vec2(256,105+Pos)) This:egpAlign(30+I,1,1) This:egpSize(30+I,30)
        }
    }
    # -> Checks if EGP is wired to something.
    if (->EGP){
        EGP:egpClear()
        EGP:drawDesign()
    }
}
 
if(~User & User){
    if(EGP:egpButton(11,User)){
        #Treat numbers as booleans a ! will invert them. (Flicker from 1 to 0 and 0 to 1)
        if(User:isCop()){D1 = !D1} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 1 - Betaling")}
    }    
    elseif(EGP:egpButton(12,User)){
        if(User:isCop()){D2 = !D2} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 2 - Betaling")}
    }  
    elseif(EGP:egpButton(13,User)){
        if(User:isCop()){D3 = !D3} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 3 - Betaling")}
    }
    elseif(EGP:egpButton(14,User)){
        if(User:isCop()){D4 = !D4} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 4 - Betaling")}
    }  
    elseif(EGP:egpButton(15,User)){
        if(User:isCop()){D5 = !D5} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 5 - Betaling")}
    }  
    elseif(EGP:egpButton(16,User)){
        if(User:isCop()){D6 = !D6} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 6 - Betaling")}
    }  
    elseif(EGP:egpButton(17,User)){
        if(User:isCop()){D7 = !D7} else{moneyRequest(User,Pris,"Bil 7 - Betaling")}
    }  
	exit()
}
#Lazy Stuff
if(moneyClk("Bil 1 - Betaling")){D1=1} 
elseif(moneyClk("Bil 2 - Betaling")){D2=1}
elseif(moneyClk("Bil 3 - Betaling")){D3=1} 
elseif(moneyClk("Bil 4 - Betaling")){D4=1}
elseif(moneyClk("Bil 5 - Betaling")){D5=1} 
elseif(moneyClk("Bil 6 - Betaling")){D6=1}
elseif(moneyClk("Bil 7 - Betaling")){D7=1}

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.