Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiets (lidt for gode) strømpistoler


Defekted

Recommended Posts

Nu er der kommet en ny ting der gør at det tager ca 2-3 sekunder før man kan bruge sit våben når man tager det frem. Det er helt fint og det har jeg ikke noget problem med.

 

Jeg er dog lidt irriteret over at politiet stadig kan tage deres strømpistoler frem og bruge dem uden forsinkelse selvom alle andre har.

Jeg ville foreslå enten at finde en måde at give dem de 2-3 sekunder, eller måske at fjerne dem for alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Pablo Escobar said:

- Rep til denne forslag.

 

Det sker for tit at folk skyder mig som politi. Og husk det tager maks 10 skuds at dræbe en betjent, mens hvis betjenten misser sit skud så er han pretty much fuckd.

Altså jeg har bare et problem, med at jeg syntes at politiets skud skader meget mere end mine egne. 
De plejer at skyde mig med 2 m4a1 skud så er jeg død, selv med fuld armor og liv. 

Hvor de skal have et hel magasin...

 

Det kan også være det er mig, men selv efter jeg har kigget på mine videoer omkring det, ser det altså stadig ud til at de cirka bruger 2-5 skud med en M4A1 for at dræbe mig...

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Altså jeg har bare et problem, med at jeg syntes at politiets skud skader meget mere end mine egne. 
De plejer at skyde mig med 2 m4a1 skud så er jeg død, selv med fuld armor og liv. 

Hvor de skal have et hel magasin...

 

Det kan også være det er mig, men selv efter jeg har kigget på mine videoer omkring det, ser det altså stadig ud til at de cirka bruger 2-5 skud med en M4A1 for at dræbe mig...

Ja m4'eren er OP. MIn mening!!!!! Men politiet vil helst anholde folk end at dræbe dem. Derfor snakkede jeg om stun guns. 

 

Men casper, man skal jo også tænke på at våbnet "sprayer". Så det er ikke altid man dræber en. Jeg har f.eks oplevet flere gange hvor mig og politiet har brugt et helt magasin på at dræbe hinanden på 3-4 meters afstand og allivegel rammer vi ikke hinanden.

 

Just now, Pablo Escobar said:

Ja m4'eren er OP. MIn mening!!!!! Men politiet vil helst anholde folk end at dræbe dem. Derfor snakkede jeg om stun guns. 

 

Men casper, man skal jo også tænke på at våbnet "sprayer". Så det er ikke altid man dræber en. Jeg har f.eks oplevet flere gange hvor mig og politiet har brugt et helt magasin på at dræbe hinanden på 3-4 meters afstand og allivegel rammer vi ikke hinanden.

 

Udover det er der delays, dvs at på din skærm ser du at de skyder, men nogle gange så viser det ikke animation eller lyden. Så derfor kan de havde skudt 10-15 skud mod dig selvom du kun ser/hører 5-10 skud.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
On 28. juli 2016 at 01:29, Pablo Escobar said:

- Rep til denne forslag.

 

Det sker for tit at folk skyder mig som politi. Og husk det tager maks 10 skuds at dræbe en betjent, mens hvis betjenten misser sit skud så er han pretty much fuckd.

Som politi skal du bare have Ninja skilz som mig hoppe rundt og indtil din strømpistol er opladet.

 

--mic

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.