Hop til indhold
Stavox

[Afslået] mod/admin


TheBuffaloGaming

Recommended Posts

Ingame navn: TheBuffaloGaming
SteamID: Beefaloplush
IRL Navn: Patrick from
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har være Admin på Unturned og minecraft 10 på mincraft og unturned 2 jeg har også været mod på en gmod server men det står i ULX sår jeg hved hvordan man skal være mod 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Andre mennesker fortjener at være moderatorer / admins også, men jeg elsker bare at hjælpe andre i spillet, og det er derfor, jeg fortjener det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:jeg har erfaring med at håndtere den slags ting, fordi jeg var Moderator på én server og jeg gjorde store men nu sin ned så jeg vil håbe , jeg kan hjælpe her

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:jeg kan meget dansk fordi jeg er fra danmark og jeg har mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:12:00 13:00 eller mindrer står jeg op og jeg kan være vogen

til klokken 00:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Jeg elsker at hjælpe folk ud Fix jeg gøre mit bedste , hvis jeg får et job mit navn er patrick og jeg er 14 mit bedste ting er at spille Overlevelse og RP spil jeg bliver mobbet i min skole; - ; men jeg kan ikke rigtig bekymrer sig om det, fordi jeg kan måske bare flytte til en anden skole Lad os komme tilbage til personlighed så ja jeg bor i en lille by med min familie ...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.