Hop til indhold
Stavox

Garrymon GO!


DetBareMads

Recommended Posts

Hva så Stavox!

 

Jeg har nu de sidste dage tænkt på at lave Pokemon GO i gmod, hvor i alle kan gå rundt og finde ting. Dog har jeg stadig ikke tænkt helt færdigt, og tænker at i også skal være med til at bestemme hvad det skal indholde. I kan komme med alle de forslag i vil, dog skal det stadig være inde for E2 grænsen, så alt kan laves.

 

Nogen som evt. vil være med til at lave selve E2'en, så skriver i bare til mig. Kan dog kun bruge folk som ved hvad de laver og ikke folk som @CasperDK - Stavox.com :D 

 

Dette projekt kommer nok til at tage sin tid, da jeg ikke har så meget tid til at lave E2 mere. Dog vil det være færdiglavet så hurtigt som overhoved muligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Har faktisk selv tænkt over at lave er event omkring pokémon go.

 

Jeg forstiller mig at man mure hele grønne græsareal af, og sætter en masse props så det ligner en skov.

 

Så skulle man lave nogle små figurer som nu skulle forstille sig at være pokemons.

 

En pokemon skulle være lavet af små props som alle sammen skulle være en fadingdoor på som var på toogle.

 

Der skulle være en knap på pokemonen så når man klikkede på den så var der en e2 der så kunne se hvilket hold der klikket på knappen.

 

Så gik det selvfølgelig ud på at fange flest pokemons på X antal tid.

 

Jeg ved ikke rigtig om i forstod det... :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, DetBareMads said:

Der kommer ikke til at være nogen props. Den E2 kommer til at sætte random positioner rundt på HELE mappet, hvor folk så skal skrive noget i chat for at finde ud af hvor tæt de er på den

Det lyder mega fedt. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.