Hop til indhold
Stavox

Information om den nye server


Emoyly

Recommended Posts

INFORMATION OM DEN NYE SERVER

 

Vi åbner en ny server med mappet rp_rockford_v2b.

Dette er noget vi har valgt at gøre, da vi stort set hele tiden, har fuld server på Evocity i mellem 15-20.

Vi ville ikke kunne putte flere slots/pladser på Evocity, da det ville lagge folks klienter, og derfor gøre spiloplevelsen dårligere.

 

FAQ:
Q: Fjerner i så Evocity?

A: Nej. Vi åbner en ekstra server, med et nyt map, men med stort set samme addons.

 

Q: Beholder jeg mit V.I.P?

A: Ja. Du beholder dit V.I.P på begge servere. V.I.P har også de helt samme fordele på begge servere.

 

Q: Mister jeg mine penge? Eller har jeg kun mine penge på den ene server?

A: Nej, og nej. Du beholder dine penge, og dine penge er synkroniserede mellem begge servere.

 

Q: Hvordan kommer jeg ind på den anden server? Og hvordan vælger jeg hvilken server jeg vil joine?

A: Du kan søge "Stavox" i server browseren, tilslutte til IP'en direkte i console, eller trykke på GameTracker join knappen, på forsiden af vores forum

 

Q: Beholder jeg biler, gangs, tøj, og min bankkonto?

A: Ja. Alt bliver delt mellem begge servere, undtagen fælles bankkontoer. Hvis du vil have dine penge på begge servere, skal du enten have dem på en privat konto, eller bare have dem på dig. Dog mister du ikke pengene på din fælles konto, men har dem bare kun på den originale server du oprettede den på.

 

Q: Er der samme jobs på begge servere, og kan jobs det samme?

A: Ja. Begge servere har samme jobs, med de helt samme egenskaber.

 

Q: Kan jeg kun spille på den ene server?

A: Nej. Du kan til en hver tid vælge, hvilke af vores to servere du vil spille på.

 

Q: Er reglerne de samme, eller skal jeg lære helt nye regler?

A: Reglerne er de samme på begge servere.

 

Q: Hvilke staffs er der på den nye server?
A: Staff er de samme på begge servere.

 

 

 

Her er et lille preview af mappet/serveren:

 

 

 

Hvis du har flere spørgsmål, er du mere end velkommen, til at skrive en kommentar!

Redigeret af [EBP] Emil
Link til kommentar

Tjaaa, det kunne være fedt, når I engang laver jeres community om til noget mere seriøst, istedet for abusive DarkRP ligesom de andre danske DarkRP servere. Man kan ikke have noget seriøst, alt er kaos, folk skyder til højre og venstre. Over halvdelen af jeres admin er små børn som ikke kan finde ud af generalt fornuft. Jeres server er heller ikke unik, I har ikke lavet jeres eget touch med fonts, gui og design, alt er næsten default og fejler af h til.

 

Btw fed video!

Redigeret af Buun
Link til kommentar
3 minutes ago, Buun said:

Tjaaa, det kunne være fedt, når I engang laver jeres community om til noget mere seriøst, istedet for abusive DarkRP ligesom de andre danske DarkRP servere. Man kan ikke have noget seriøst, alt er kaos, folk skyder til højre og venstre. Over halvdelen af jeres admin er små børn som ikke kan finde ud af generalt fornuft. Jeres server er heller ikke unik, I har ikke lavet jeres eget touch med fonts, gui og design, alt er næsten default og fejler af h til.

Der er jo intet galt i at man er et lille barn?

Det meste GUI vi har er 100% custom, men tak for din feedback.

 

3 minutes ago, Buun said:

Btw fed video!

Tak tak, har også brugt halv-kort tid på den.

Link til kommentar
5 minutes ago, Buun said:

Tjaaa, det kunne være fedt, når I engang laver jeres community om til noget mere seriøst, istedet for abusive DarkRP ligesom de andre danske DarkRP servere. Man kan ikke have noget seriøst, alt er kaos, folk skyder til højre og venstre. Over halvdelen af jeres admin er små børn som ikke kan finde ud af generalt fornuft. Jeres server er heller ikke unik, I har ikke lavet jeres eget touch med fonts, gui og design, alt er næsten default og fejler af h til.

 

Btw fed video!

Hvis du har så mange problemer med serveren hvorfor spiller du så på den'??

Link til kommentar
3 hours ago, [EBP] Emil said:

Der er jo intet galt i at man er et lille barn?

Det meste GUI vi har er 100% custom, men tak for din feedback.

 
 
 

Det sagde jeg ikke, men de kan generalt ikke finde ud af sund fornuft. I et videospil som gmod er alt leg, de ved bare ikke at de ødelægger serveren og pisser spillerne af :)

 

Og ja! Feedback goes straight to the toilet, I er jo ligeglad, ellers ville du ikke kun kommentere på jeres GUI, og ikke jeres "Rigtige" problemer som er jeres kaos, masser af regl brydere - gode gamle darkrp4nubs.

3 hours ago, maxx0758 said:

Hvis du har så mange problemer med serveren hvorfor spiller du så på den'??

Jeg spillede i alt 2 timer på serveren før jeg forlod den og sagde: "Lorte server" - det var 6 måneder siden.

 

 

 

 

 

 

 

Det var bare min mening :)

Redigeret af Buun
Link til kommentar
26 minutes ago, Buun said:

Jeg spillede i alt 2 timer på serveren før jeg forlod den og sagde: "Lorte server" - det var 6 måneder siden.

Over halvdelen af jeres admin er små børn som ikke kan finde ud af generalt fornuft.

 

 

 

 

 

Det var bare min mening :)

Serveren har ændret sig meget på de 6 måneder. Det ville måske være en ide at joine serveren igen for at se om det stadig er sådan som det var dengang inden at du kommer her at sige at det er ligsom alle andre darkrp servere. Jeg ved ikke helt hvilken server du har været inde på for det er ikke den her. Jeg har ikke oplevet en bedre dansk gmod server end Stavox, og jeg har prøvet en del. Men istedet for at skrive grimt om noget nu som du oplevede for 6 måneder siden så prøv dog at joine den igen...

 

Det der med at halvdelen af adminse er små børn passer ikke. Jeg synes at de admins der er på denne server er gode admins. Det er ikke admins der har købt sig til det eller bestukket sig til det. De her admins er admins der har lavet en ordentlig ansøgning som er blevet accepteret fordi den har været god nok. Adminsne her er stort set altid online selvom det er noget de gør frivilligt, de prøver virkelig at sætte sig ind i rollen så du kan få en god oplevelse. DOG skal du tænke på at ingen mennesker er fejlfrie så du vil stadig opleve fejl, det er virkelig noget man ikke kan slippe for.

Igen skal du tænke på at det er 6 måneder sider = et halvt år siden du sidst har været på serveren. Der er kommet rigtig mange nye admins siden da der er stadig nogen af de samme, men der er også en del nye. Måske skulle du igen se om det ikke var på tide at gå ind på serveren og se de her forandringer inden du skriver grimt om noget for 6 måneder siden. 

 

 

-Maxx0758 Unknown

Link til kommentar
13 hours ago, maxx0758 said:

Serveren har ændret sig meget på de 6 måneder. Det ville måske være en ide at joine serveren igen for at se om det stadig er sådan som det var dengang inden at du kommer her at sige at det er ligsom alle andre darkrp servere. Jeg ved ikke helt hvilken server du har været inde på for det er ikke den her. Jeg har ikke oplevet en bedre dansk gmod server end Stavox, og jeg har prøvet en del. Men istedet for at skrive grimt om noget nu som du oplevede for 6 måneder siden så prøv dog at joine den igen...

 

Det der med at halvdelen af adminse er små børn passer ikke. Jeg synes at de admins der er på denne server er gode admins. Det er ikke admins der har købt sig til det eller bestukket sig til det. De her admins er admins der har lavet en ordentlig ansøgning som er blevet accepteret fordi den har været god nok. Adminsne her er stort set altid online selvom det er noget de gør frivilligt, de prøver virkelig at sætte sig ind i rollen så du kan få en god oplevelse. DOG skal du tænke på at ingen mennesker er fejlfrie så du vil stadig opleve fejl, det er virkelig noget man ikke kan slippe for.

Igen skal du tænke på at det er 6 måneder sider = et halvt år siden du sidst har været på serveren. Der er kommet rigtig mange nye admins siden da der er stadig nogen af de samme, men der er også en del nye. Måske skulle du igen se om det ikke var på tide at gå ind på serveren og se de her forandringer inden du skriver grimt om noget for 6 måneder siden. 

 

 

-Maxx0758 Unknown

 

Er banned, men det går nok.

Link til kommentar
2 hours ago, Buun said:

Folk som dig, det får mig til at skyde dig, for sjov, hehe, og alle rundt omkring.

Så er det jo stadig dig der ødelægger det for os andre og ikke serveren med deres "små børn" Som admins som du skriver?

 

Det giver jo ingen mening at klage over noget hvor det er dig der ødelægger det hvor du siger det er de andre der gør det...

 

-Maxx0758 Unknown

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.