Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang Forum.


HaniSkilz

Recommended Posts

Et sted hvor man kunne lave en topic under et emne også at man kunne lave ansøgninger til gangen eller måske lave så man kan fortælle om sin gang, at det er en vis person der har adgang til at kunne lukke sin egen topic os, dog os adgang til at åbne den igen.

 

Det er et forslag til hjemmesiden og ikke til serveren som sådan, synes det ville være dejligt eftersom jeg overvejer en masse ting.

Hvis man ser på MTA ( Multi Theft Auto San Andreas ) Servere så er det på deres hjemmeside, det kan hjælpe både gangen og staff med at holde lidt styr på hvem der er mate's og hvem der ikke er.

 

Med Venlig Hilsen

     HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutes ago, [EBP] Emil said:

Det kan du vel selv lave, hvis du går meget op i dit gang?
Altså tænker at det er federe hvis folk har deres egne sider, så det er mere op til hvert enkelt gang, hvordan det skal se ud.

 

Kan sagtens selv lave det, men siden det er relateret til Stavox's gangs ville jeg bare komme med en ide om det så man havde alle Gang forums til at ligge samlet.

Det kan godt være det er federe at have sit eget, men hvor mange kan lave en HTML Kodning eller en PHP? Det ved jeg nemlig ikke alle kan, kan ikke selv alt inden for Hjemmeside lavning endnu. Ved der er mange der har snakket om det på serveren os.

Har lagt det her som et forslag til Stavox og ikke et forslag til hvad man selv kunne gøre.

 

Med Venlig Hilsen

      HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

HaniSkilz Hvis du ikke har evner inde for PHP og HTML Kan du f.eks gå ind på hjemmesiden ved navn Weebly.com Det er gratis, og nemt, det er dog ikke kodning, men nemt at sætte tingene ind i. 

Du kan evt. Tjekke min gang hjemmeside ud, den har ikke været opdateret i lidt tid, men den er lavet inde på Weebly

www.theunknownstavox.weebly.com

 

Det eneste som ikke er så godt, er at du får .weebly.com bagefter, ellers skal du betale. 

Men det er dog helt op til dig selv. 

Jeg bruger også Google Forms til ansøgninger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har jo allerede en liste du kan gå ind under på forum og se alle gangs, ville det så ikke bare være nemmer hvis at man kan tryk på hver gangs navn derinde og så kommer man ind på et sted hvor owneren eller andre højt rangerede kan skrevet om ganget osv.

 

-Zarex :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, zarex unknown said:

Vi har jo allerede en liste du kan gå ind under på forum og se alle gangs, ville det så ikke bare være nemmer hvis at man kan tryk på hver gangs navn derinde og så kommer man ind på et sted hvor owneren eller andre højt rangerede kan skrevet om ganget osv.

 

-Zarex :)

 

Det kunne man os men det tror jeg ikke @DyNATO er helt glad for at skulle lave omkring HTML kodningen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

Der har allerede været et gang forum før, men det blev ikke rigtigt brugt.

 

Hvorfor skulle det være anderledes denne gang? Ja du ville ligge en ansøgning ting op derinde.. Men hvem siger andre vil?

 

Det var mere så folk kunne skrive lidt omkring sin gang her inde ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.