Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request - simonKastberg AK81


Recommended Posts

In-game navn: simonKastberg AK81
SteamID: STEAM_0:0:131916272
Ban Reason: Disrespect til staff, snakker grimt.
Hvem har banned dig?: Tobi
Hvorfor skal du unbannes?: jeg har spillet ca. 5 timer med nogen fra mit gang, 
vi blev først fail raidet af en, jeg besluttede mig at skrive til en "staff" som så kom. Vi blev raidet imens vi
var i en "Admin case". jeg blev så jailet af politiet hvor jeg igen skrev til en "Staff" fordi jeg var i en admin case og blev arrestet, jeg fortalte hvad der var sket 
og personen "Tobi" sagde at han ikke kunne gøre noget, jeg spurget ham ret oprevet om jeg ikke kunne få mine våben tilbage,
hvorefter han siger "nej" jeg blev mere og mere oprevet over situationen og råbte ret oprevet "hvad fanden sker der kan man ikke engang få sine ting tilbage"
jeg var ret oprevet og godt sur og bad ham om at gå "staff" Tobi svarede ret flappet "næ jeg bliver hvor jeg vil" jeg blev ret gal og pænt sur over,
det svar og råbte "gå nu forhelved bare" han råbte til mig "havd fanden var det du sagde" og lød ret oprevet og sur, jeg blev igen ret sur over at 
han råbte af mig, og der står i "admin reglerne" at en "Staff/admin" skal være positiv og bevare roen. jeg syntes ikke at Tobi han var positiv eller bevaret roen! 
på nogen måder. Min første unban request blev afslået men nu går jeg lidt mere i dybten. håber det kan blive taget op til overvejelse om at blive unbannet eller
reduseret det. KH Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen, 

 

Afviser dig igen.

Står stadig ved mine holdninger til sagen og hvorfor du blev banned. 

 

Hvis du vil sidde of flame på mig for at ikke bevare roen og ikke var ret positiv, så er det virkelig det forkerte sted du poster.

Det hjælper dig på ingen måder at snakke ned til mig og sige de ting jeg gjorde galt i din post - Også selvom jeg er ny på staff teamet.
 

Mvh 
Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.