Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Den Ekstrem Store Måge


Critz

Recommended Posts

Halløj Stavox Staff Team, det her er min Staff Ansøgning - 02/9/2018

------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn: Den Ekstrem Store Måge (skiftet fra oliibolii)

SteamID:  STEAM_0:0:142189984
IRL fornavn:  Oliver
Alder: 15 år / 06/05/03

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har flere tidligere administrative jobs - fx har jeg selv haft en Garrys Mod server, som også var DarkRP, men pga. at de koster penge at holde oppe valgte jeg at lukke den igen. Jeg ved en del omkring ulx og diverse addons man bruger til ban osv. Jeg har også været Senior Admin på en populær engelsk DarkRP server, men den lukkede dsv. Og jeg var også HOS, på en lille tysk server. Jeg har også som nok næsten alle da jeg var mindre har ejet en Minecraft server, jaa cringe nu, men jeg tjente dog 2k+ på den... Jeg syntes selv jeg er god til at administere, og hjælpe som staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal vælge mig er at jeg tager "jobbet" meget seriøst, og vil være online mest muligt. Jeg er god til at se cases fra flere vinkler, dvs. at hvis der er en der fx. skyder fx. Bob så istedet for at bare sige ok, 100% rdm, så spørge hvorfor at han gjorde det, og se hvordan det gik til. Der er tit en grund til det, da mange som bare vil RDM'e er bannet. Og jeg vil selfølgelig lige holde øje med en person, hvis mange kalder staff på ham, fx at spec ham. Jeg har spillet på serveren i 209+ timer, og kender ca. alle regler. Hvis jeg blev Mod, og blev itvivl i en case, ville jeg lige checke op på det. Men med 200+ timers erfaring kender jeg reglerne. Der er nok nogle med flere timer end mig, men jeg syntes selv jeg er meget moden. Og ja, jeg blev bannede i en uge pga. jeg kom til at sige "jeg kalder" hvor at ham der så bannede mig, ikke helt forstod min side at historien.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Yes, jeg har somsagt haft en server og været staff på 2 andre servere, så kender rigtig godt til ULX. Efter de oplevelser kender jeg også til diverse addons. Alså the basic stuff, man skal vide for at blive staff på en server.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Det syntes jeg ja, jeg er rigtig god til at formulere mig, men det er self. sværere når der er en lille dreng der sidder og skriger i casen. Jeg bruger ALTID mic når jeg spiller.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på alle dage på ugen, men der kan altid ske ting som lige ændre lidt på tidsplanerne.

Mandag: 15:30-22 ca.

Tirsdag: 15:30-22 ca.

Onsdag: 15:30-22 ca.

Torsdag: 15:30-22 ca.

Fredag: 15:30-01 ca.

Lørdag: Kommer an på mine planer, men ca. 11:00-15:00 og så 17:00-01, (PC PAUSE)

Søndag: Jeg går til svømmning kl. 16:30 - 17:30, men ellers er jeg på hele dagen. ca.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Mit ban: Ja, jeg kom til at sige "jeg kalder" pga. jeg var efter en. Jeg ville sige "jeg kalder backup" men da han kørte ud af min mics radius, hørte han kun "jeg kalder." Det er et dumt ban, men alsååå... Jeg fandt ud af FailRP gav 300 sec jail, men jeg fik ban for det sååå fuck it.

Jeg er tit politi: Jeg tager politi jobbet meget seriøst, så ved ikke om folk måske er lidtttt sure pga, jeg giver mange bøder, fordi at folk ikke overholder loven.

Men ellers tror jeg det var det, sååå +rep eller -rep. Giv din mening ;D 

Fik jail i sidste måned: Mig og tre andre fik jail fordi at EDDY sagde vi ikke havde en grund til at raide - hvilket vi havde. Vi tog fat i Emoyly og EDDY fik vist en advarsel eller noget. Sååå det jail er ligemeget 🙂 

 

Det var min ansøgning - Tak for at bruge din tid på mig.

- Oliver (Den Ekstrem Store Måge (oliibolii))

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Oliver


Jeg har ikke personligt lagt mærke til dig på serveren, og det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Dog er det lidt svært at skulle skrive en længere mening, så med mindre du lige viser dig frem de næste par dage, bliver min mening stadig neutral. Held og lykke med din ansøgning. 

Dog vil jeg lige tilføje, at du måske burde overveje farverne på din ansøgning 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.