Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox - app store / google play


Fischer1

Recommended Posts

Ved ikke om det er muligt, men kunne man overvejer at lave forum som app også.

 

virker helt som det gør på tablet/mobil men meget smartere med notifikationer, og så ville det nok også ville køre mere smooth da det ikke er en hjemmeside på hvad man nu bruger.

 

Har ikke selv styr på det med apps, men regner med det virker cirka som hjemmeside bare anderledes platform (hvis det kan siges sådan).

 

Det kan godt være jeg lyder helt blæst da det er et Garrys Mod community (på computer) og ikke noget på device osv. 

 

Og istedet for at reagere med “dum” så start med at komme med noget konstruktivt kritik som jeg kan bruge

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Madss (ULTRA) skrev:

Hvorfor skulle det tilføjes? Jeg ser da ingen grund til det

Det jo heller ikke nødvendigt, men i forhold til nogle af de gode grunde som du kan se over tænker jeg det vil være bare lidt nemmere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Madss (ULTRA) skrev:

Nemlig hvis det ikke er nødvendigt hvorfor så tilføje det?

Der var jo lige de få grunde, siger bare at det ville være dejligt. Desuden så hvorfor ikke gøre det hvis der ligger lidt tid ved siden af (siger ikke der gør)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fischer1 skrev:

Der var jo lige de få grunde, siger bare at det ville være dejligt. Desuden så hvorfor ikke gøre det hvis der ligger lidt tid ved siden af (siger ikke der gør)

Tror de har massere at lave end at lave en app som man kan gå ind på deres forum på. Det er ikke sværere at åbne sin browser og taste Stavox.dk ind.

 

(Jeg har ikke mere tid lige nu jeg skal til at have time)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Madss (ULTRA) skrev:

Tror de har massere at lave end at lave en app som man kan gå ind på deres forum på. Det er ikke sværere at åbne sin browser og taste Stavox.dk ind.

 

(Jeg har ikke mere tid lige nu jeg skal til at have time)

Nej det jo rigtigt, dog er det kun en ide de kunne overveje at tage til sig.

 

Hav en god dag. :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er sikker på at det er muligt, men så skal man logge ind på appen hver gang man skal bruge den. Dog vil jeg gerne give dig ret i at det kunne være rart hvis man kunne rykke rundt på apps, og hente spil som Flappybird og lign. Jeg mener også, at ‘indstillinger’ er en lillesumle ubrugelig, da du kun kan ændre din baggrund, så hvis man kunne ændre farven på tablleten, og måske ændre farven inde på Gewglo, eller sætte bogmærker, men kort sagt mere fokus på apps og generalt bare tabletten.

 

Ellers fin idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Jimmi skrev:

Jeg er sikker på at det er muligt, men så skal man logge ind på appen hver gang man skal bruge den. Dog vil jeg gerne give dig ret i at det kunne være rart hvis man kunne rykke rundt på apps, og hente spil som Flappybird og lign. Jeg mener også, at ‘indstillinger’ er en lillesumle ubrugelig, da du kun kan ændre din baggrund, så hvis man kunne ændre farven på tablleten, og måske ændre farven inde på Gewglo, eller sætte bogmærker, men kort sagt mere fokus på apps og generalt bare tabletten.

 

Ellers fin idé.

Mente faktisk irl, men ingame lyder egenligt også okay.
Kan da være det skulle være noget man kunne lave en tråd om i fremtiden. :))
Da det både lyder som noget folk ville få en del i brug, og det ville gøre det meste en del nemere. 
Og det med flappy bird lyder sgu også hyggeligt. xd <33

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Fischer1 skrev:

Nej det virker helt fint, tænker bare med notifikationer osv. :))

Ville det så ikke være nemmere for dem, at tilføje så ens notifikationer kommer som et pop-up vindue nede i bunden af din skærm, og nede i højre eller venstre hjørne på ens skærm, som andre hjemmesider også gør?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Minet skrev:

Ville det så ikke være nemmere for dem, at tilføje så ens notifikationer kommer som et pop-up vindue nede i bunden af din skærm, og nede i højre eller venstre hjørne på ens skærm, som andre hjemmesider også gør?

Jo tænke også på det, men overvejede det ikke lige her da jeg oprettede tråden.

Men godt forslag!  :))

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vito skrev:

IP.Board har allerede en mobile version af alle sider, så tag dig sammen og brug din browser istedet. Det er alt for meget arbejde at smide efter en app, som gør PRÆCIS det samme.

 

@Vito joo, du har nok ret. 
Skal vi sige det var enden på diskutionen om appen?
Det var jo trodsalt bare en ide. :))

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Tarry skrev:

Hvad skule det gøre godt for serveren, jeg kan personlig ikke se noget der...
Man kan lige så godt bare åbne en browser, og så gå ind på forum der…

 

Ingen grund til at nævne det igen. Diskussionen er ovre. Måske @Emoyly kunne lukke tråden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.