Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiets biler.


Chuck Norris

Recommended Posts

- Den gang det var på serveren fik det rigtigt meget kritik (Derfor det blev fjernet)
- Politi er useless uden deres bil, de løber rundt som høns uden hoveder og kan ikke stoppe de kriminelle

- Der er ingen, som vil konfisker den krimminelles bil, da de selv skal løbe ud efter deres gamle bil når de er kommet ned i PD med den anden bil... Og nej vi ved alle sammen godt, at hvis man spørger om et lift fra et betjent vil man få et "Nej". Sådan er det bare, sådan er RP'en inde på Stavox

- Der er næsten aldrig Taximænd på sevreren, og næsten alle betjente ville være for nærige til at betale, når de selv kan løbe derud

- Kan ikke se hvad det skulle gøre godt for udover at skabe en masse kaos - DarkRp er bare ikke så organiseret at det ville fungere godt... Det kan vi jo se fra tidligere  

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Taroux skrev:

- Den gang det var på serveren fik det rigtigt meget kritik (Derfor det blev fjernet)
- Politi er useless uden deres bil, de løber rundt som høns uden hoveder og kan ikke stoppe de kriminelle

- Der er ingen, som vil konfisker den krimminelles bil, da de selv skal løbe ud efter deres gamle bil når de er kommet ned i PD med den anden bil... Og nej vi ved alle sammen godt, at hvis man spørger om et lift fra et betjent vil man få et "Nej". Sådan er det bare, sådan er RP'en inde på Stavox

- Der er næsten aldrig Taximænd på sevreren, og næsten alle betjente ville være for nærige til at betale, når de selv kan løbe derud

- Kan ikke se hvad det skulle gøre godt for udover at skabe en masse kaos - DarkRp er bare ikke så organiseret at det ville fungere godt... Det kan vi jo se fra tidligere  

Så må de lære at passe bedre på deres biler.. Det er det eneste job på Stavox der kan despawne deres biler, hvad med mekanikere, læger osv.? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil langt hellere foretrække at man kan despawne sin politibil, men det skal jeg selvfølgelig også argumentere for.

Som der er skrevet længere oppe, så er politiet ingenting uden deres politibil. Politiet dør utroligt tit da de fleste spillere foretrækker at skyde dem fremfor at modtage en bøde. Hvis en politimand skulle vente fem minutter på at komme tilbage, så ville det bremse politiets effektivitet enormt. Jeg vil dog give dig ret i, at det kan ødelægge rp´en en smule. Netop derfor har jeg et modforslag.

 

Kunne det være en mulighed begrænse hvor mange gange en betjent kan despawne sin bil i løbet af en vis tid? Jeg har overhovedet ikke gennemtænkt det fremlagte, men jeg håber i vil bygge videre på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Chuck Norris skrev:

Så må de lære at passe bedre på deres biler.. Det er det eneste job på Stavox der kan despawne deres biler, hvad med mekanikere, læger osv.? 

Man kan jo ikke passe bedre på sin bil? Man kan ikke vinde alle skuddueler, og når man konfikser den kriminelles bil, skal man jo lade sin egen bil blive der lige meget hvad

 

Nu er det jo sådan at mekanikere og læger næsten aldrig dør, og ikke har det problem med at miste deres biler i aktion....

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Taroux skrev:

Man kan jo ikke passe bedre på sin bil? Man kan ikke vinde alle skuddueler, og når man konfikser den kriminelles bil, skal man jo lade sin egen bil blive der lige meget hvad

 

Nu er det jo sådan at mekanikere og læger næsten aldrig dør, og ikke har det problem med at miste deres biler i aktion....

Det er jo det vi har mekanikere til? Lige præcis at hente de kriminelles biler og selvfølgelig andre biler. 

At de næsten aldrig dør er da lige meget? Det sker stadig at de dør og må løbe tilbage til deres bil når deres NLR er over ligesom alle andre.

Og passe bedre på deres biler vil også sige at passe bedre på sig selv, og med det mener jeg at der er mange politi folk der bare løber ind og skyder og dør (under et raid selvfølgelig)  løber tilbage til PD spawner deres bil 15 sekunder efter de har været døde og køre ud og ''patruljere'' igen.

Generelt syns jeg bare at politiet er for ''ligeglade'' med sig selv, for når ja dør jeg, så løber jeg da bare lige til PD og spawner min bil igen og køre som om ingen ting er sket.

Og det med at man ikke kan vinde alle skuddueller er jo bare som det er, det indebære jo en form for risiko når man er betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Chuck Norris skrev:

Det er jo det vi har mekanikere til? Lige præcis at hente de kriminelles biler og selvfølgelig andre biler. 

Hvis det skal blive til noget med at mekanikere skal konfiskere bilerne SKAL det også gøres sådan at politiet ikke kan mens en mekaniker er på. Ellers kommer det aldrig til at fungere. Hvis det kommer til at blive implementeret (det med mekanikeren) så vil jeg kunne se lidt mere effekt i dette opslag. Men som det tænker jeg at det er en dårlig ide at gøre så politiet ikke kan fjerne deres bil.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Emoyly skrev:

Hvad med at det kostede politiet nogle penge at respawne deres bil? Altså fra PD boksen vel og mærke. Så tror jeg folk ville passe lidt mere på deres biler, og køre mere sammen.

Lyder også som en nogenlunde ide, bare der ikke går for meget Zypress over den :v

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.