Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stjæle benzin


Mikkelzj

Recommended Posts

Hej alle mennesker 

 

Nu ved jeg ikk om der er andre topics med det her xD

 

Men mig og Maxx har tænkt på at det ville være fedt og kunne tappe benzin fra en bil ned i en dunk som man så kan hælde på din egen bil. Ved ikk om andre syntes det ville være fedt men ellers ville det være dejligt at høre jeres mening omkring det. :)

 

God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutes ago, Maxx0758 said:

Når man scrapper biler. Så vil han have så man får det benzin der var i bilen i benzin dunke :D

AAARGH, du forstår jeg, det kunne være fedt, men stadig skal der være benzin nok til at man kan nå til en tankstation når man betaler sin bil ud efter scrap, ellers syntes jeg ikk der er fair, det hele burde ikk blive taget, Fx, kan vi tage Idag hvor en tog din bil, hvor efter vi kom frem til han ikk måtte hvor alt benzin var væk da du spawnede den og du syntes det var træls. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Guzern said:

Eller der kommer et hvis antal benzindunke frem når du scrapper en bil alt efter hvor meget der er i?

 

Hvad så når ejeren skal spawne den igen, tænker det bliver irriterende i længden for ejeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK / ZeNoxXi said:

Hvad så når ejeren skal spawne den igen, tænker det bliver irriterende i længden for ejeren.

 

1 hour ago, ✪ Mikkelzj said:

men stadig skal der være benzin nok til at man kan nå til en tankstation når man betaler sin bil ud efter scrap, ellers syntes jeg ikk der er fair, det hele burde ikk blive taget, 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror det ville blive for irriterende, fx har man 1500 kr, og har en fuld tanket bil, og der så kommer en og stjæler det, bliver man nok pisse irriteret men. Kan godt se der ville være mere rp i det.

 

jeg vil selv mene +rep da der ville være meget mere rp.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, TacoCat :D said:

Jeg tror det vil blive abused meget. Hvis man er 2 personer, så kan den ene lave sig om til politimand og tanke GRATIS, hvorefter du stjæler benzinen fra hans bil, og sælger den til andre.

Ved ikke det er jo en jobbil, som heller ikke kan stjæles af tyve, så ville det også være lidt underligt hvis man kunne stjæle benz fra dem, nu hvor det er en jobbil, som på en måde er hellig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor ville du stjæle benzin? Nok fordi du mangler benzin til din bil og den ikke kan køre. Så er det der hvor du skal bruge en mekaniker.

 

Hvis man bare kan stjæle benzin fra andres biler hele tiden bliver det et helvede at have sin bil ude. Spawn kommer ikke engang til at ligne en by mere, for folk er bange for deres bil bliver stjålet, så der bliver helt tomt.

Hvis der her skulle indføres så skulle det MAKS være 10% du kan stjæle fra tanken. Ellers bliver det latterligt...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.