Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UnBan - Erik Holm


Recommended Posts

STEAM_0:1:89149074

 

Kære Staff.

Jeg er blevet banned for flabethed og unødvendig call af staff. Jeg mener ikke selv det var unødvendigt at calle staff, men det er adminens opfattelse af sagen, fair nok. Men prøvede virkelig at fortælle det så PÆNT jeg kunne, men tog straffen, uden det store ``RAGE``

Mener bare, at vi skulle tale ud om det, og i stedet, og måske ende I  1064 sekunters jail, hvis det findes, eller et mildt ban.

Vil gerne spørge om jeg kan få nedsat banned, og vil gerne snakke ud med jer på ts. Mener jeg erkender fejlen, og kan godt se nu, det er noget L O R T.

BTW undskyld for ikke at skrive Steam-ID først:suicide:

Håber alt godt, både for mig, men også hele Communitied, hk den elskede Erik Holm // E Gaming

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:89149074

Grund: Spilder staffs tid - Decideret flabet

Navn: Erik Holm LCN

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [senioradmin] - Profil

Unban: 19-05-17 19:42

Banned: 16-05-17 19:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er ikke blevet banned for unødvendig kald af staff men for at spilde min tid - at jeg skal tage en case med dig og forklare dig hvordan reglerne fungerer, har jeg ikke noget i mod, og det er derfor som sagt heller ikke unødvendig kald på staff. 

 

At du derimod skal sidde og sige, at jeg er rigtig dygtig fordi jeg HJÆLPER dig og, at du vil ligge en lort og komme den i en pose til mig er under al kritik. Hvis ikke det var fordi, at du normalt ikke plejer at lave problemer på serveren, havde du stået med en meget større straf. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle unbanne dig, som jeg ser det er din straf tilpas - men det må du jo prøve at overbevise mig om, at den ikke er, hvis du altså vil have dit ban nedsat.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Houston, jeg sagde "Tak for unødig hjælp" Hvilket du ikke forstod hvad jeg mente med det.

Også uddybede det bare, men kan godt se jeg bare skulle have sagt "Okay, fortsæt god dag" Kan godt se nu, det er noget lort, og det ikke var den rigtige udvej, bliver bare nemt pissed over sådan nogen ting, hvilket jeg må lære at leve med ellers spille på en anden server.

 

Men der står i mit ban "Unødvendigt call af admin + Flabet"

 

KH Erik Holm

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, ☢E GAMING☢ CSGOBlaze.com said:

Houston, jeg sagde "Tak for unødig hjælp" Hvilket du ikke forstod hvad jeg mente med det.

Korrekt, jeg spørger hvad du mener med det, og du svarer med "Jeg synes faktisk, at du er så dygtig, at jeg lægger lige en lort, så kan jeg pakke den i en fin pose, og så kan jeg give dig den med her i lommen."

 

Du lød heller ikke særlig 'pissed', du var egentlig mest bare flabet og grinte af din egen lille joke og fniste imens du troede, at du fik jail. Hvis det er din måde at takke os, der bruger vores fritid på, at vi alle kan nyde spillet, så tror jeg desværre ikke, at dette er et community for dig.

 

6 minutes ago, ☢E GAMING☢ CSGOBlaze.com said:

Men der står i mit ban "Unødvendigt call af admin + Flabet"

Har jeg meget svært ved at forstå, da dit ban aldrig er blevet ændret.

dALmK51.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.