Hop til indhold
Stavox

[Solved] En app?


v4ng

Recommended Posts

Tænkte det kunne være fedt hvis Stavox kunne lave en mobil app? Altså hele deres forum på 1 app fordi det er rimelig irriterende inde på Safari og alt det der pis..

 

Jeg mener at ens oplevelse på forum med mobil ikke er særlig god, da der er mange bugs osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Emoyly said:

På min mobil fungerer forum helt fint, men jeg bruger også android versionen af Chrome browseren, hvilket jo nok gør en forskel.

Android minder også MEGET mere om windows og det virker helt fint der... men langt de fleste har problemer med forum på mobilen med det..

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Emoyly said:

Hvilke bugs er det at du oplever på mobilen?

For et eksempel, når jeg går ind på opslag og de har links, gider den ikke og åbne det.. også meget med at man scroller ned også scroller den helt op automatisk... 

 

Disse ting sker slet ikke på et andet forum som jeg også bruger..

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Kasper <3 said:

For et eksempel, når jeg går ind på opslag og de har links, gider den ikke og åbne det.. også meget med at man scroller ned også scroller den helt op automatisk... 

 

Disse ting sker slet ikke på et andet forum som jeg også bruger..

Mærkeligt.

Har aldrig hørt om andre der oplever samme problemer.

Har du prøvet Chrome?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Emoyly said:

Mærkeligt.

Har aldrig hørt om andre der oplever samme problemer.

Har du prøvet Chrome?

Har faktisk prøvet Chrome her i sidste uge...

Det var de samme problemer...

Just now, Kasper <3 said:

Har faktisk prøvet Chrome her i sidste uge...

Det var de samme problemer...

Og det skete ikke på det andet forum i Chrome... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg oplever ingen problemer med mobilversionen?

Hverken problemer med at åbne link, som bliver lavet herinde på samme måde som alle andre sider? Så hvis du har problemer med det, tvivler jeg på, at dette er den eneste side.

Eller scrolling til top, som kan skyldes, at du trykker på din top bar (der hvor klokken, signal o. lign. vises).

 

Begge problemer er ikke noget der styres af vores side.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Dynn said:

Jeg oplever ingen problemer med mobilversionen?

Hverken problemer med at åbne link, som bliver lavet herinde på samme måde som alle andre sider? Så hvis du har problemer med det, tvivler jeg på, at dette er den eneste side.

Scrolling til top kan skyldes at du trykker på din top bar (der hvor klokken, signal o. lign. vises).

 

Begge problemer er ikke noget der styres af vores side.

Ja okay. Tak for svaret i hvertfald. 

 

 

 

 

 

 

 

Tror bare jeg skal have mig en android telefon.... 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Højz LCN said:

Det fungere også fint ved mig men det kunne stadig være mega fedt at have en app til stavox, så når man åbner telefonen får man nyheder med det samme på forsiden :)

Tænker jeg også :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.