Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban requst


Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:57738981 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: IP selected for manual whitelist validation - contact staff

Navn: FuZy TPP

AdminID: CABSEC

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-02-17 19:37

Link til kommentar
Del på andre sites

har ikke engang 4 accounts har 2 med garrys mod og jimboe det var for lang tid siden er mere moden nu jeg mener det og det på steam havde bare en dårligt dag det må du undskylde 

Jeg skal nok opføre mig pænt og undskyld for det på steam virkelig altså bare sig hvad jeg skal gøre anderledes det ville være nice :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har banned tre accounts i alt der ifølge vores oplysninger tilhører dig. Den main account har været banned for mass rdm to gange, og din alt har også en del forseelser. Nr.2 ban for massrdm kom samme dag som du blev unbanned fra det første. Hvordan bliver det her ikke bare endnu en omgang regelbrud?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, FuZy #StuckInSilver said:

Jimboe har 2 accounts ejer 2 m8 pls unban sky zero er perm nede og vil aldrig bryde nogen regler

Det er de nemlig, og det er tydeligt, at det er den eneste grund til du er her, hvilket giver med bedre grund til ikke at unbanne dig.

Dit ban er nedsat til en uge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.