Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Legacy


Legacy

Recommended Posts

  • In-game navn
    Mr.Legacy
  • SteamID
    oberstSIR
  • Fornavn
    Kevin
  • Alder
    19
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været admin på en gamle englisk server i 2 år, den community blev lukket, (de havde ikke penge til servern), Så stoppede jeg med at spille i en periode 1/5, hvor efter jeg blev staff på en hogwards server, og det gik somset meget godt i 1år hvor jeg stod med alt server moduler for mig selv, men det blev formeget fordi jeg ikke fik hjælp til det.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Lige præcis mig. fordi jeg har et normalt arbejde som læreling i et smed firma fra "07:00 - 15:00" hverdag tjener min egen penge, og jeg bruger en masse tid på min computer hverdag, jeg gamer rigtigt meget, snakker meget, jeg har prøvet at stå til ansvar som staff og admin før, jeg kan lide at der bliver holdt styr på de vigtigste regler, jeg kan godt holde min tone og snakke pænt, så længe jeg ved jeg har et stort ansvar for noget.
  • Kendskab til ULX
    Kender det ik sorry
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg er ikke den bedste fra skolen, jeg har svært ved matematik og lidt stavning, så bruger mest min mic (helt ny!)
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    15:00 - 23:00 (hverdagene) / (weekend) 13:00 - 07:00. Sådan cirka i alt
  • Anden relevant information
    Keep working for the server!, de fleste ting kan blive spurgt om. Ved ikke om det hjælper, men jeg har en gruppe på over 3k members, hvor jeg godt kunne sponsoere stavox Og self håber jeg på en staff plads, glæder mig til at få styr på problemerene, (og self vil jeg altid hjælpe en player i nød)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.