Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - janickklarsen


janickklarsen

Recommended Posts

  • In-game navn
    jansa
  • SteamID
    STEAM_0:1:110264393
  • Fornavn
    janick
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    jeg har ikke vægret staf på andre server, man jeg har spillet minecraft hvor jeg har væger Admin/medejer af server. men jeg vil gøre mit bedste for at væger en god staf.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    jeg vil gøre alt for at væger på serveren når jeg har tid, jeg vil hole øje med at folk gør noget som de ikke må vis jeg ikke ved at det er rigtigt så vil jeg kigge i serverens regler og se hvad der stå. der for vil jeg gerne hjælpe serveren.
  • Kendskab til ULX
    jeg kender ikke så maget til ULX man jeg vil se at jeg kunne får hjælpe til at tp til fx til en spiller der vil ha en case. (jeg er nem at til at læger tig)
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg vil sige at måske er jeg ikke så god til at formulere, men jeg er syns selv jeg er god til det. når jeg ikke ved hvad jeg skal skrive så vil jeg nok bare sige det.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    jeg kan væger på mandag-fredag kan jeg væger på kl 18.00 til 20.00 for det meste men det er min mor der siger det til det kan jeg ikke gører så maget ved væger anden uge fredag-søndag jeg væger på fra 6.00 til 00.00
  • Anden relevant information
    jeg vil væger sød og en rateagtig staf barer til i vil vide det jeg vil tage mig god tid til alt der vil gøre serveren beder
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.