Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - ZlaskeDrengen


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

  • In-game navn
    ZlaskeDrengen RS
  • SteamID
    STEAM_0:1:92847878
  • Fornavn
    Daniel
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg har tidligere, erfaring med at være admins på andre, servere!. Har været admin på 2, servere den, første lukkede pga, de ikke tjente nogen penge på den, og den anden sagde jeg, op da ingen af adminsne kunne reglerne, og stod og diskuterede. Den server jeg sagde op på, hed "FunRP" Er ikke sikker på om den stadig, er oppe!. Men som jeg synes har jeg ret god erfaring!.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Fordi jeg, er god til at håndtere hårde, og svære situationer. Jeg går ikke bare kold, og tænker "Det var den sag" Men jeg tager sagen op i mine egne hænder, og giver ikke op nemt!. I skal også vælge, mig fordi jeg stadig giver "Ban" Hvis det nu var tilfældet til gang members!. For mig er der ingen der skal have sær regler!.
  • Kendskab til ULX
    Ja har kendskab og tidligere erfaring med ULX ^^ Kan godt de forskellige commands, som !cban !xban !bring !goto !jail osv... Så som jeg selv vil sige har jeg meget god erfaring med ULX, men man kan jo altid lære mere!.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja er meget, god til at formulere mig skriftligt, og det er ikke noget jeg slåsser med!. Bruger mest min mic, men skriver dog også mange gange!.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Skema - https://gyazo.com/f6eb2ac0fce949b641b45bac653e58e9?token=30827e5a410c26364c5fbb9aa8a6278b Kan sagtens uddybe lidt til jer af det, hvis i ikke magter at trykke på linket!.
  • Mandag kl 15:00
  • Tirsdag 15:00
  • Onsdag : 14:00
  • Torsdag 14:00
  • Fredag 15:00
  • "Host Host", i skal lige sætte 30min bag på allesammen da jeg også skal hjem, og have mad :). Weekenden, kan jeg være på heletiden medmindre jeg skal noget, f.eks ud at handle, eller sådan noget.
  • Anden relevant information
    Ja, om vintern, der går mit astma, lidt i gang og så "fker" min stemme meget, så det skal i lige være ops, på hvis jeg bliver staff!. (hopefully)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.