Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Benny Henriksen


Benny

Recommended Posts

  • In-game navn
    Benny Henriksen
  • SteamID
    STEAM_0:0:81491040
  • Fornavn
    Sebastian
  • Alder
    13 (29-05-2003)
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har tideliger haft en lille Minecraft server, det var en mega fed oplevelse at være med / ejer i et comunity,, Jeg har dov også haft nogle "for sjov" Garry's Mod og CSGO servere,, Derudover har jeg gennem tiden i mit eventyr i Garry's Mod været admin - og headadmin på to andre servere (Jeg valgte at sige op..).
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg synes at i skal vælge mig, fordi at jeg har en meget god menneskelig kommunikation, og jeg elsker at hjælpe mennesker. Jeg har selv en handicappet storesøster som ikke kan sige noget eller udtrykke sig som vi andre kan, så jeg er bevidst at jeg taler med erfaring. Derudover synes jeg at svare-tiden på når man kalder på "Gud" eller admin er lidt ringe engang imellem (Jeg taler selvfølgelig ikke om klokken 03), og det vil jeg gerne være med til at gøre bedre!
  • Kendskab til ULX
    Som sagt har jeg været admin / headadmin på to andre servere, så jeg har selvfølgelig kendskab til div. kommandoer der er nødvendige. Med div. kommandoer mener jeg kommandoer såsom jail - tp - bring - gag - mute - cloak osv.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes selv at jeg er meget god til at formulere mig selv så andre folk kan forstå den vej JEG tænker. Jeg bruger min mikrofon rigtig tit, og elsker at kommunikere med folk igennem den! Det er kun få gange at der er nogle der ikke helt kan følge min tankegang når jeg formulere mig, men så prøver jeg selvfølgelig at formulere mig bedre indtil at de kan følge mig i hvad jeg mener.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på fra jeg kommer hjem fra skole (Mandag: 15:15 - Tirsdag: 15:15 - Onsdag: 13:15 - Torsdag: 15:15 - Fredag 14:15) og i weekenderne er jeg tilgængelig lige fra ved otte tiden (Morgen) til sent på natten,
  • Anden relevant information
    Jeg går i skole på en skole i Mosede, jeg har som sagt en handicappet storesøster som jeg engang imellem lige skal hjælpe med, mine forældre er skilt, men der er en løsning på det med computeren når jeg er hjemme hos min far.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.