Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - OlgaPolkaDK


OlgaPolkaDK

Recommended Posts

  • In-game navn
    OlgaPolkaDK
  • SteamID
    STEAM_0:0:91675728
  • Fornavn
    Oliver Jørgensen
  • Alder
    Jeg er 16 år gammel:)
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Nej:( men har villet være det op til flere gang. Bare tanken om at hjælpe folk. Gøre mig glad.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Spiller tit på serveren. Kunne være fedt at være staff. Elsker måden serveren er opbygget på... Kan de fleste regler, Og det kunne være fedt at se serveren på en anden måde. "Med at hjælpe folk. Og ikke blive hjulpet... Går meget op I RP, Derfor ville jeg hjælpe andre med at overholde Rp'ens regler.
  • Kendskab til ULX
    Aner ikke hvad det er:(
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger Mic. Elsker at snakke med folk på serveren. Elsker den måde man snakker til folk på serveren. Det er fantastisk at snakke med folk på serveren. Fra unge til ældre. 
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Næsten være dag. Da jeg bruger min tid på Gaming... Hvis jeg kan spille, Spiller jeg gmod. Hvad ellers... Måske lidt csgo:)
  • Anden relevant information
    Elsker Gmod. Spiller tit på stavox. Det er næsten en hobby. Jeg er en gamer, Næsten altid glad. Meget positiv. Elsker at snakke med folk, Både unge og ældre.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.