Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - MadsIvsen


MadsIvsen

Recommended Posts

  • In-game navn
    MadsIvsen
  • SteamID
    STEAM_0:1:55479927
  • Fornavn
    Mads
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Har været tidligere teknikker på en del forskellige ting og været med til at administrer et community på Minecraft Rust og Tf2 som var rimelig stort. Derimod har jeg været Admin på mange forskellige små servere og syntes selv jeg er god og kender reglerne :)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg er tålmodig venlig og lytter efter hvad folk siger i cases og self også til andre. Kan reglerne og indrømmer gerne hvis jeg laver en fejl. Vil bruge det meste af min fritid på at gøre alle glade og lave spille oplevelsen god.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har nogenlunde erfaring med ulx dog er det langt tid siden jeg har lavet noget med det. Har bindet mit P til "ulx menu" og V til "ulx noclip" da jeg føler det er de vigtigste lige pt.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg syntes selv jeg er god til at formulere både skriftligt og mundtligt dog kan jeg godt være lidt bagud pga Special Klasse. Jeg bruger min Mic konstant når jeg laver rp self. Derimod også når jeg spiller andre spil
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag - 17-21 Tirsdag - 17-21 Onsdag - 17-21 Torsdag 17-21 Fredag 16-22
  • Anden relevant information
    Jeg har ADD så der kan være nogen af symtomerne som måske virker lidt dårlig men prøver så meget jeg kan at spille proffesionelt
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.