Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Nicklas Reccer


Nicklas Reccer

Recommended Posts

  • In-game navn
    Nicklas Nielsen
  • SteamID
    STEAM_0:1:8157664
  • Fornavn
    Nicklas
  • Alder
    11
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja har været admin på en arma 3 server og har været project lead på en anden arma server og jeg har været Admin på en gmod server så jeg har nogen erfaringer til det med at være staff :)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Grunden til i skal vælge mig er fordig at jeg er en meget flink dreng venlig og kan godt lide at være i et socialt liv men spiller computer for det meste. At spille er faktisk min "Hobby" Vis man kan sige det sådan jeg har i vært fald lagt mange timer i det, og grunden til at jeg ansøger som staff er fordig jeg sætter mig rigtig meget ind i ting og kan være glad når jeg vil og ved hvor når jeg skal være seriøs kan også finde ud af at stå ved mine handlinger :) så håber da jeg bliver accepteret :).
  • Kendskab til ULX
    Ja det har jeg som sagt har jeg været admin og project lead på 2 server og Admin på en gmod server
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Om jeg gør jeg bruger mic rigtig meget, og ja jeg er god til at formulere mig skriftligt. Jeg er god til at stave og kan godt finde ud af at holde mit hovedt koldt råber og skriger ikke ind i min mic så det er helt fint med det . ;)
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    4-5 timer om dagen og så lang tid jeg vil om weekenden :)
  • Anden relevant information
    Ikke rigtig :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.