Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Apocalypse | CSGO500


Apocalypse | CSGO500

Recommended Posts

  • In-game navn
    Apocalypse NN
  • SteamID
    STEAM_0:1:38288085
  • Fornavn
    Joachim
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har spillet som admin på én server før, men den er desværre lukket for omkring et år siden, den hed ZykeRP og havde omkring 15 spillere på gennem hele dagen. Jeg har derfor ledt lige siden efter en stor og god server som manglede admins.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har som sagt haft erfaringer før på en anden server der havde en del spillere inde i løbet af dagen, og klarede mig godt. Da serveren så ikke kørte mere, har jeg lige siden haft endnu mere lyst til at styre en server så at det bliver fair for alle der spiller på serveren, i håbet om at de får den bedste oplevelse muligt.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har haft erfaringer med brug af ULX/Admin commands, såsom "/freeze ", "/kick " "/ban ", og så selvfølgelig det modsatte som "/unban ".
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg har altid brugt mikrofon til DarkRP servere og det vil jeg også blive ved med, jeg kan dog også formulere helt udmærket mig skriftlig.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg har mulighed for at være på næsten alle dage i ugen, omkring kl. 16:00-21:30, men nogle uger kan jeg være på alle dage i ugen.
  • Anden relevant information
    Jeg er begyndt at spille meget på serveren over de sidste 2 måneder og synes det er en rigtig fed server, ligeså admins'ne og det har jeg længe godt ville have været en del af. Da jeg så i ledte efter admins, tænkte jeg at dette ville være den perfekte mulighed for at udleve drømmen igen.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.