Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Mr.Fun =D


MrFunBS

Recommended Posts

  • In-game navn
    MrFunBS
  • SteamID
    STEAM_0:0:88170169
  • Fornavn
    Nicolai
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været på en counter strike source sever, den hed SPH. Den havde en masse der spillede derinde, men der var et stort antal af admins. Det var en ba-jail sever, så der var nogle regler der skulle overholdes. Jeg var admin i rigtigt lang tid, ikke helt sikker på hvor lang tid, men tror det er omkring 6 måneder. Jeg har skiftet navn siden, da jeg var admin der inde hed jeg SchoolboyQQQ eller SchoolboyQ, er ikke helt sikker. Jeg har også været admin på en garry's mod server, den hed PixelRP. Serveren nåede ikke at blive forfærdelig kendt. Serveren var nok oppe i omkring de 3-4 måneder, men jeg var dog kun admin i 1-2 måneder.Jeg havde en rank som admin, som var den anden højeste rank.(Hvis man ikke tæller owneren med.) Det er længe siden den lukkede, nok omkring 1 og et halvt år. Jeg tror jeg har fået mest erfaring inde fra SPH af. så der er nok lidt foreskel. Det er også rimlig længe siden på begge jobs, så der er nok nogen ting jeg har glemt.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg har prøvet det før, og der fra ved jeg at det er sjovt at tage cases, så kunne godt tænke mig at blive staff igen. Jeg mener selv at jeg har godt styr på reglerne. Jeg har næsten ikke haft nogen ban's, og er sjældent i jail. Jeg ved godt er der er nogen gange hvor man lige må droppe hvad man laver, og komme ind og tage nogen case's. Det er jeg helt klar på, plus så synes jeg selv jeg er god til at klarer situationer hvor folk taler grimt, eller bare er ligeglad med hvad man siger.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har rimlig godt styr på ULX, efter som jeg har været staff før. Jeg har spillet på stavox i lang tid og har set mange admins skrive alle mulige commands. Det har gjort at jeg kender mange af dem. Tror command systemerne er meget forskellige, pga. de servere hvor jeg var admin på, var det bare at skrive commanden. Er dog meget hurtig til at lære ting, så tror ikke det vil blive noget problem.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg taler altid ingame, synes det er meget federe end at skrive. Jeg har en blue snowball, den virker som den skal, ganske udemærket mic. Jeg skal snart have en ny mic, pga. at den giver stød når man rør den. Den nye mic jeg køber er endu bedre, det er en blue yeti, det er i værtifald den jeg tror jeg køber.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng.(Nogen gange kommer jeg senere eller før hjem.) Tirsdag kan jeg være på fra 14:00 til jeg går i seng.(Nogen gange kommer jeg senere eller før hjem.) Jeg skal til sport om tirsdagen, er hjemme 14:00, men skal køre 15:00. Jeg kommer hjem ved ca. lidt over 6. Onsdag kan jeg være på fra 15:40 til jeg går i seng.(Nogen gange kommer jeg senere eller før hjem.) Torsdag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng.(Nogen gange kommer jeg senere eller før hjem.) Fredag kan jeg være på fra 14:45 til jeg går i seng.(Nogen gange kommer jeg senere eller før hjem.) I weekenden kan jeg være på hele tiden, jo mindre jeg skal noget. Det er få weekender hvor jeg er væk hele weekenden. I weekenden går jeg i seng, når jeg er træt eller jeg ikke magter mere.(Det afhænger også af hvad jeg skal næste dag.)
  • Anden relevant information
    Jeg starter snart mere til meget sport, men vil stadig havde en masse tid til at spille på satvox. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.