Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Totally not a bot SkinUp.gg


Recommended Posts

  • In-game navn
    Casper A
  • SteamID
    STEAM_0:1:62335535
  • Fornavn
    Casper
  • Alder
    17
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    har haft en TTT server i lidt tid så jeg har en smule forstand
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    jeg er pligtopfyldende og rolig, jeg er god til at håndtere svære situationer, jeg er retfærdig, jeg læser reglerne hurtig igennem hver uge for at se om der er kommet nye regler, jeg giver ikke nogen særbehandling om de så er familie, venner eller gang medlemmer. jeg har ikke noget imod at blive fornærmet det er jo bare ord så jeg forbliver kølig og og fortsætter med sagen, jeg er meget activ og vil prioritere staff jobbet højere end mit rp for eksempel hvis jeg bliver raided og så der er en der skal bruge admin så tager jeg casen, jeg har spillet meget på stavox omkring 100+ timer og jeg har spillet på begge servere dog mest evocity efter som jeg best kan lide mappet på den men jeg vil ikke have noget imod at skulle spile mere på den anden hvis der er. jeg er altid glad og jeg er moden aka jeg kommer ikke op og skændes over små og jeg ikke er på kan man altid skrive til mig på steam eller ringe til min telefon tlf: 25175037.
  • Kendskab til ULX
    ja jeg ved det meste om ulx.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg har en udemærket mic og har ikke rigtig nogen problemer med at stave
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    jeg kan være på næsten hver dag også i helligdage, weekender, og ferie, i hværdagene kommer jeg hjem kl.13:30
  • Anden relevant information
    jeg har en smule forstand på e2. jeg kan ikke regtig finde meget mere at skrive men i kan skrive til mig på steam hvis i har spørgsmål. det var hvis det hav en fortsat god dag :-)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.