Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Sønderskov


Sønderskov

Recommended Posts

  • In-game navn
    Sønderskov
  • SteamID
    STEAM_0:1:103242662
  • Fornavn
    Jens
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg er pt mod på en basewars men den er ved at dø. Jeg har været co-owner på en server for rigtig lang tid siden :) Og flere administrative jobs rundt omkring på rp-servere :)
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg syntes i skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring på gmod som staff. Jeg er ved at miste lysten til at rp generelt og inde på serveren, det vil jo så betyde at jeg har tid til alle de cases. Men jeg mister aldrig lysten til darkrp på gmod. Jeg vil tage mit job seriøst og ikke misbruge det.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har erfaring med alle ulx, men de custom i har på serveren har jeg ikke. Men jeg kan lære dem på ingen tid.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg har en mic, jeg får næsten altid 12 i dansk. Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig i det danske sprog. Jeg er fuldt ud dansker født og opvokset her.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Hver eneste dag 5+ timer, alt efter mine arbejdstider og skole. Men mindst 5 timer om dagen.
  • Anden relevant information
    De første 2 uger af sommerferien skal jeg til Italien, så der har jeg ingen mulighed for at være på.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.