Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - nico689g


nico689g

Recommended Posts

  • In-game navn
    BANG
  • SteamID
    STEAM_0:0:153607400
  • Fornavn
    Nicolai
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Personligt syntes jeg selv at jeg har en del erfaring med administrative jobs såsom admin på nogle forskellige minecraft server. prøvede også selv at lave en men det gik ikke så godt og det lukkede hurtigt igen.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    jeg skal være en del af staff-teamet fordi at jeg som sagt har en del erfaring med administrative jobs. jeg har ikke spillet i særlig langtid men er stadig ret erfaren med garry's mod og de forskellige ting man nu engang kan.
  • Kendskab til ULX
    jeg har ikke det store kendskab til ULX, men da jeg er ret lærenem ville jeg hurtigt kunne lære det.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    jeg syntes selv personligt at jeg er rigtigt god både mundligt og skriftligt. jeg er en af de bedste i min klasse til begge dele. og jeg bruger altid min mic medmindre der er et problem med den, men hvis der er det for jeg det fikset meget hurtigt.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    mandag 14:30-19:00 tirsdag 14:30-16:50 onsdag kan jeg ikke være på da jeg er på arbejde torsdag 14:30-16:50 fredag 14:30-22:00 lørdag fra jeg står op til jeg går i seng søndag fra jeg står op til 18:30
  • Anden relevant information
    Ikke rigtigt, i må meget gerne stille spørgsmål nedenunder, så svarer jeg gerne på dem. med venlig hilsen BANG
Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, oberst duck said:

Du skal ikke høre på Guzern alle kan få et job på stavox som 12 årig de vælger ikke deres staff ud for hvor mange år man er ;D

Jeg har fuld respekt for 12 årige, det jeg mente var om hvad hans arbejde var da han kun var 12.(Har intet med Stavox at gøre, bare general intressering)

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎03‎-‎05‎-‎2017 at 20:45, Guzern said:

Arbejde som 12 årig? Hvilket?

det er ikke noget stort går med aviser og hjælper i en lille restaurant i min by. og det vare stort set hele dagen så derfor

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.