Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - vikt1807


vikt1807

Recommended Posts

  • In-game navn
    Bjerne Wong
  • SteamID
    STEAM_0:1:124507952
  • Fornavn
    Viktor
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har haft en Minecraft server med omkring 30 spillere online ad gangen. Jeg var hele tiden aktiv admin derinde hvor jeg skulle sørge for at folk opførte sig ordenligt og ikke hackede. Den server var oppe i omkring 1 helt år så jeg vil selv sige at jeg har lidt erfaring indefor "staff" området
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg synes selv at jeg er god til at håndtere opgaver under pres, og jeg er også ret god til at være objektiv i staff cases. Jeg er en person der går op i reglerne, og derudover plejer jeg her på serveren når jeg spiller med venner hvis de siger de vil gøre noget der er imod reglerne, siger jeg til dem at jeg bliver nødt til at kalde på en admin hvis han gør det. Derfor vil jeg sige at jeg er ret god til at være kold mod venner hvis de tilfældigvis skulle ende op i en af mine staff cases.
  • Kendskab til ULX
    Jeg har hørt om ULX men jeg har ingen tidligere erfaring med det. Men da jeg havde min Minecraft server var jeg meget hurtig til at lære commands og lignende.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg synes selv at jeg er meget god til at formulere mig skriftligt såvel også mundtligt. Jeg plejer også at få 12 i mundtligt og skriftligt dansk. Når jeg spiller på serveren føler jeg at det er et behov at have en mic. Jeg bruger ALTID mic fordi jeg føler at det er lettere at leve sig ind i RP'en når man bruger mic i stedet for at skrive i chatten.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på alle hverdage undtagen Onsdag og Torsdag fra klokken 14:00 til ca. 21:30. Onsdag og Torsdag kan jeg nok komme på ca. klokken 16:30 til ca. 21:30
  • Anden relevant information
    Jeg har spillet her på serveren i omkring et halvt år og jeg har ekstremt meget respekt for det arbejde som staff de laver og det er også derfor jeg vil hjælpe til med at gøre serveren et endnu bedre sted at spille på end det allerede er.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.