Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - oberst duck


oberst duck

Recommended Posts

  • In-game navn
    Andipalle
  • SteamID
    STEAM_0:0:88316564
  • Fornavn
    Andreas
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg har været head overseer (3 højeste rang på den server) hvor jeg var staff i lang tid så jeg har lidt erfaring med at være staff.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Fordi jeg kan klare mig i pressede situationer jeg er meget optimistisk og jeg er næsten altid glad, Jeg er også god til at klare, når nogen er sure og vrede på hinanden, ved at stoppe dem og prøve at gøre dem venner igen (nogen gange).
  • Kendskab til ULX
    Ja jeg har lidt kendskab til ULX og hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af vil jeg spørge en af de andre fra staff holdet.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Jeg bruger altid mic.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være tilgængelig hver dag altså, når jeg ikke skal noget efter skole eller med min familie, men jeg cykler hver dag og det tager 5-10 min at komme hjem jeg har fri klokken 15:00 mandag,tirsdag,onsdag og torsdag og fredag har jeg fri klokken 14:00. I weekenderne kan jeg være på, lige fra jeg har spist morgenmad til om aftenen (selvfølgelig med pauser).
  • Anden relevant information
    Nej det var det. Bliver 13 16/05
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.