Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - Mus<3 (DK)


Mus<3 (DK)

Recommended Posts

  • In-game navn
    Mus
  • SteamID
    STEAM_0:0:31309517
  • Fornavn
    Oliver
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja, det har jeg. bla på css og minecraft.
  • CSS: Havde den oppe i 3-4 Måneder, Hvor der Var 10-15 Stykker inde vær dag. For vær dag der gik, Synes jeg selv At jeg blev bedre til Staff Jobs og holde hovedet Koldt Osv. Servern Gik Desværre ned fordi Jeg ikke havde pengene til dig og Jeg stoppede og med at spille CSS.
  •  
  • Minecraft: Den Lavede jeg efter Min CS Server, der gik Et par måneder, Så købte Jeg min Minecraft Server. Den blev også Okay Pupolære. (Omkring 5-10 Stykker) Og den havde jeg i Cirka 3-4 Måneder. Den Gik desværre også ned fordi, at Minecraft blev Kedeligt og Jeg mistede lysten til at spille det.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Fordi Jeg er moden af min alder (Synes jeg selv) Jeg holder altid Hovedet koldt og Især i pressede situationer, Jeg elsker at Tage Cases, Jeg kan godt lide at hører hvad folk har at sige. Jeg vil især tage alle de RDA Cases Jeg kan :P. Jeg er altid glad, jeg har en God og rolig tone. Og jeg er altid frisk på nye udfordringer. Jeg Elsker at hjælpe folk. Jeg kender også alle reglerne. Og jeg er Aktiv vær dag. Og så har jeg også Ret meget Erfaring.
  • Kendskab til ULX
    Ja har virkelig meget erfaring med ULX, kender alle Standard Commands, kender også næsten alle jeres Commands. Fx !CB, !scene og !visdeath Osv og jeg er rigtig lære nem.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja, bruger altid min mic, Jeg fomulere mig godt både godt Mundligt og skrifligt Synes jeg selv. Jeg Snakker altid In game, Jeg Formulere mig også ret godt når jeg snakker med folk og hvad de skal Forstå.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 14:00-22:00
  • Tirsdag: 15:00-22:00
  • Onsdag: 15:00-22:00
  • Torsdag: 15:00-22:00
  • Fredag: 14:00- Til jeg går i seng
  • Lørdag: 11:00- til jeg går i seng
  • Anden relevant information
    I en af weekenderne Er jeg hos min far, så kommer nok ikke på Når jeg er hos ham. Tak fordi i læste min Ansøgning. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mus, 

 

Jeg ville blot kommentere min egen personlige mening omkring denne app. 

For det første, syntes jeg en alder af 13 år gammel, er meget ungt for en person, der skal til at modtage ansvaret ved at være staff. 
Jeg spiller ikke lige i øjeblikket, på grund af personlige grunde, men da jeg gjorde, havde jeg ikke andet end dårlige oplevelser med dig, derfor mener jeg ikke at du er passende i rollen som et staff member på serveren. Jeg har svært ved at se, hvordan folk skal respektere en person, som jeg selv ser som en "minge".

 

-Søren / Vito

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/5/2017 at 17:44, Vito said:

Hejsa Mus, 

 

Jeg ville blot kommentere min egen personlige mening omkring denne app. 

For det første, syntes jeg en alder af 13 år gammel, er meget ungt for en person, der skal til at modtage ansvaret ved at være staff. 
Jeg spiller ikke lige i øjeblikket, på grund af personlige grunde, men da jeg gjorde, havde jeg ikke andet end dårlige oplevelser med dig, derfor mener jeg ikke at du er passende i rollen som et staff member på serveren. Jeg har svært ved at se, hvordan folk skal respektere en person, som jeg selv ser som en "minge".

 

-Søren / Vito

Der er altså Et par stykker staff, Der er på min alder. Men forstår ikke du siger du har dårlige oplevelser med mig? Fordi Jeg Har ikke set dig inde på serveren endu, så det forstår jeg ikke helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Mus<3 (DK) skrev:

Der er altså Et par stykker staff, Der er på min alder. Men forstår ikke du siger du har dårlige oplevelser med mig? Fordi Jeg Har ikke set dig inde på serveren endu, så det forstår jeg ikke helt.

 

Jeg gik under navnet "Søren fra Ghettoen" også :-) 

Og bare fordi at der allerede er staff medlemmer på den alder, ændre det ikke min personlige mening. 
Du skriver

Citat

"Fordi Jeg er moden af min alder (Synes jeg selv) Jeg holder altid Hovedet koldt og Især i pressede situationer," 

Især dette sted i den ansøgning går mig på, da jeg personligt har haft utallige dårlige oplevelser, hvor du blandt andet opfører dig ufatteligt umodent, og er røv ligeglad med reglerne. 

 

Men igen - Dette er blot min personlige mening, og mine personlige erfaringer. 

 

~Vito,

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.