Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - John Dab


John Dab

Recommended Posts

  • In-game navn
    JohnDab
  • SteamID
    STEAM_0:1:28703879
  • Fornavn
    Daniel
  • Alder
    13
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Jeg har været admin på nogle server i css og csgo for nogle år siden. Har faktisk også været admin på en Garry's mod server som jeg desværre mistede lysten til da, der var nogle onde staff på serveren. Og på den Garry's mod server lærte jeg en hel masse fx at tage ansvar og en masse commands.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg syntes i skal vælge mig fordi: jeg er fair. Jeg har et godt forhold til en masse spillere inde på serveren. jeg god til at holde styr på folk og håndtere situation. Altså alle mine timer er 90% nok DarkRP, så jeg har rimelige god erfaring og kender reglerne. Jeg ELSKER at hjælpe folk. Jeg har været staff på en anden DarkRP server. Jeg kan styre mit temperament. Jeg er klar på udfordring.
  • Kendskab til ULX
    Har ingen erfaring med ULX, men har læst om det på nettet.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja jeg formulere mig godt mundtligt og skriftligt både dansk og engelsk. Ja jeg bruger mic det meste af tiden men kan også skrive.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Mandag: 18:00 - 22:00 Tirsdag: 18:00 - 22:00 Onsdag: 15:30 - 22:00 Torsdag: 18:00 - 22:00 Fredag: 14:30 - 22:00 Lørdag: 13:00 - 23:00 Søndag:10:00 - 22:00
  • Anden relevant information
    Jeg spiller kun på Stavox serveren mest på evocity men også lidt på rockford. Jeg går til fodbold 2-3 gange om ugen, men lige så snart jeg kommer tænder jeg for det meste computeren. Med mindre jeg har lektier for. Også er jeg altid glad :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.