Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [R02] Staffansøgning - JimmiGaming2908


Jimmi

Recommended Posts

  • In-game navn
    JimmiGaming
  • SteamID
    STEAM_0:0:170202464
  • Fornavn
    Jimmi
  • Alder
    12
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    Ja jeg er mod på DoktorDim's stream og så har jeg været staff på et par Gmod servere hvor vi havde 20-25 spiller inde hverdag og der kom mange cases og vi var op delt i nogen hold så jeg og min makker var på fra 15:30 - 16:30 hverdag og et par måneder efter lukkede serveren det var så FusionRP v1. Men jeg har også været staff på Vodka Vikings som nu er lukket.
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    I skal vælge mig som staff da jeg er en aktiv spiller og kender alle reglerne og ved hvordan man skal opføre sig. Som sagt har jeg også en del erfaring med at være staff så jeg kan klare at blive kaldt diverse ting og jeg kan holde mig hoved koldt under pressede situationer hvor folk bliver sure og oprevet og jeg kan se en sag fra to sider. Jeg vil også tage en case 110% seriøs. Og jeg vil tage cases såsom: RDA,Stuck, RDM og CDM
  • Kendskab til ULX
    Som sagt har jeg jo været admin på nogen servere og det har jo også medført at jeg kan meget ULX og jeg vil faktisk sige at jeg kender cirka 60% af ULX og kender mange af de commands som der er i ULX.
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja! Jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig selv lige så godt som mundtligt. Jeg bruger altid mic da det simpelthen gør RP 200% sjovere.
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    Jeg kan være på alle dage fra senest 15:00-22:00 Og i weekenderne er det til en gang om natten
  • Anden relevant information
    Nej ikke andet hvis i har nogen spørgsmål så bare skriv dem
Link til kommentar
Del på andre sites

Pænt goddag Jimmigaming2908.

 

Jeg vil blot først anslå, at dette er min personlige mening omkring dig, og denne ansøgning. 

 

Som Ziipen skriver, har jeg oplevet dig med en meget lort lunte, og et stort temperament. Jeg syntes selv at en alder af 12 år gammel, er meget ungt for en person at modtage ansvaret af at have en administrativ rolle. Ikke blot mener jeg ikke at personer i den alder er klar til sådan et ansvar, men din hjerne er ikke udviklet nok til, at kunne tage ansvaret. 

Jeg har personligt haft dårlige oplevelser med mange spillere på serveren, og deriblandt er du jo også. Ikke blot din foragt for reglerne, men også at du ikke kender de fleste regler. 
Nu er jeg ikke den mest aktive spiller på serveren mere, så jeg kan self. ikke holde øje med alle spillere hele tiden, men hvis du mener at du er uenig i min mening, så må du endelig gerne skrive tilbage :-)
alt konkluderet, er min mening negativ på denne ansøgning.

~Vito, 

 

P.S. Deruder syntes jeg gerne at man må skrive mere end blot et par linjer til hvert svar. Du skal jo gerne vise dedikation til at få denne rolle!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Vito said:

Pænt goddag Jimmigaming2908.

 

Jeg vil blot først anslå, at dette er min personlige mening omkring dig, og denne ansøgning. 

 

Som Ziipen skriver, har jeg oplevet dig med en meget lort lunte, og et stort temperament. Jeg syntes selv at en alder af 12 år gammel, er meget ungt for en person at modtage ansvaret af at have en administrativ rolle. Ikke blot mener jeg ikke at personer i den alder er klar til sådan et ansvar, men din hjerne er ikke udviklet nok til, at kunne tage ansvaret. 

Jeg har personligt haft dårlige oplevelser med mange spillere på serveren, og deriblandt er du jo også. Ikke blot din foragt for reglerne, men også at du ikke kender de fleste regler. 
Nu er jeg ikke den mest aktive spiller på serveren mere, så jeg kan self. ikke holde øje med alle spillere hele tiden, men hvis du mener at du er uenig i min mening, så må du endelig gerne skrive tilbage :-)
alt konkluderet, er min mening negativ på denne ansøgning.

~Vito, 

 

P.S. Deruder syntes jeg gerne at man må skrive mere end blot et par linjer til hvert svar. Du skal jo gerne vise dedikation til at få denne rolle!

Yea men jeg ved godt at jeg har nogen straffe og jeg respektere din mening om mig men jeg menes aldrig at have set dig på Stavox. Men tak for din respons.

Men jeg har ændret meget siden nytår.

3 hours ago, Ziipen said:

-REP

Jimmi har et meget stort tempremant

Siden at det er et stykke tid siden at vi har snakket sammen og jeg vil ikke mene at jeg et stort temperaman.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, JimmiGaming2908 skrev:

Yea men jeg ved godt at jeg har nogen straffe og jeg respektere din mening om mig men jeg menes aldrig at have set dig på Stavox. Men tak for din respons.

Men jeg har ændret meget siden nytår.

Siden at det er et stykke tid siden at vi har snakket sammen og jeg vil ikke mene at jeg et stort temperaman.


Jeg går både under navnet Vito, og Søren fra Ghettoen.

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, Vito said:


Jeg går både under navnet Vito, og Søren fra Ghettoen.

Ok men kan ikke huske dig desværre. Men jeg glemte at skriv min grund til at jeg ikke skrev mere end to linjer og der er meget simpelt er fordi jeg ikke ved hvad jeg skal skrive på da jeg selv synes at jeg har beskrevet det som jeg har lavet godt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, Marcuss said:

Du har faktisk lavet en fin ansøgning, tror bare ikke du ville være en god staff.

 

-rep

Jeg vil gerne vide hvorfor at du ikke tror at jeg vil blive en god staff?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.